Enkelt effektivt basspel.
- Axel
- Medlem
- DoggyD
- Medlem++
Re: Enkelt effektivt basspel.
Jappers, det där är Rock Bottom, faan, Muff lirar ju BAS, det är det allt handlar om, att se till att de andra låter bra, lol
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+(+)
-
- Medlem+
Re: Enkelt effektivt basspel.
Lite av grundtanken, i alla fall när jag tänker bas...

Stadigt groove med känsla för en god timing...
Men ibland kliar det i fingrarna och ett högre tempo med annat uttryck är oundvikligt kul och att motionera fingrarna är aldrig fel

- inber
- VIP medlem
Och det är fan vad det svänger när trummisen kommer in!
När fan blir gammal blir han religiös sägs det. I mitt fall handlar det om att jag börjat lyssna på trummisarna och slutat lyssna på basisterna. Är slutet nära, månne?

När fan blir gammal blir han religiös sägs det. I mitt fall handlar det om att jag börjat lyssna på trummisarna och slutat lyssna på basisterna. Är slutet nära, månne?

Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
- Will
- Medlem++
- inber
- VIP medlem
April, april!Will skrev:Jainber skrev:Och det är fan vad det svänger när trummisen kommer in!![]()

Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
- Will
- Medlem++
- Dramo
- VIP medlem