Jag behöver ett snyggt p-skydd till Dereborns bandlösa Larrivee som ska bli fin till sommaren. Vit eller ljusgrå pearl är det som dyker upp i mitt huvud, men även andra alternativ kan vara av intresse. Basen blir ultramarinblå, så ett ljust p-skydd blir snyggast.
Har ni nå't snyggt på lager så köper jag det!
Plektrumskydd
- BBQV
- Forumvärd
Plektrumskydd
Senast redigerad av BBQV den sön 08 apr 2007, 12:41, redigerad totalt 1 gånger.
- FreCKo
- Medlem++
fan, en sån där larivée hade jag på G ett tag, femsträngad med två P-mickar... Ångrar lite att jag inte köpte den, men men
Kan man inte få se en före-bild? Då kanske man kan komma på lite bättre och även hitta referensbilder (typ DEN HÄR blåa basen har ju ett fluffigt rosa plektrumskydd, det skulle nog passa)...

- BBQV
- Forumvärd
- BBQV
- Forumvärd
- 200071
- Hedersmedlem
Re: Plektrumskydd
Ett vitt pearl P-skydd finns som på grund av en lättare härdsmälta hamnade hos en jazzbasägare....BarbequeVillage skrev:Jag behöver ett snyggt p-skydd till Dereborns bandlösa Larrivee som ska bli fin till sommaren. Vit eller ljusgrå pearl är det som dyker upp i mitt huvud, men även andra alternativ kan vara av intresse. Basen blir ultramarinblå, så ett ljust p-skydd blir snyggast.
- BBQV
- Forumvärd
Jag ska kolla om det passar med Larriveens kroppsform. I'll be back, som Arnold säger...200071 skrev:Ett vitt pearl P-skydd finns som på grund av en lättare härdsmälta hamnade hos en jazzbasägare....BarbequeVillage skrev:Jag behöver ett snyggt p-skydd till Dereborns bandlösa Larrivee som ska bli fin till sommaren. Vit eller ljusgrå pearl är det som dyker upp i mitt huvud, men även andra alternativ kan vara av intresse. Basen blir ultramarinblå, så ett ljust p-skydd blir snyggast.
...aaaand I'm back!
Nope, passade inte. Men jag är intresserad ändå. PM på väg!
- Diesel
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd