the_great_alfonzo skrev:Uäääääääh jag som bara ville ha en hals Uäääääääääääääääääääh
Bryt loss halsen på 5:an då så har du ju en att lattja med!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Det blir ju faktiskt seriöst mycket roligare på det här sättet, billligare också för den delen... Köper jag en ny bas så måste jag ju antagligen fixa till den med, och då tillkommer ju liksom pengarna som den basen kostar... Och ska jag hitta en bas som jag är nöjd med utan att fixa till så kostar den för mycket Ja, jag må vara väldigt kräsen men så är det!
Svarte_Jack skrev:Överge hela projektet och köp en bättre bas istället.
+1
Sälj det som finn kvar av den stackarn till Warning som kanske har användning för halsen.
Sälja den kommer inte på tal om, dels för att jag fått den av en nisse som förväntar sej att jag tar hand om den, och dessutom skulle jag få max 20kr för den...