hur skulle ni beskriva ljudet (när dom funkar som dom ska

Seaweed skrev:Ni som har Asdown,
hur skulle ni beskriva ljudet (när dom funkar som dom ska)? Letar efter ett hyffsat tight ljud men samtidigt ska det kännas i magen när man drar på... Om rockigt är ett beskrivande ord så använder jag det nu
jag spelar punkrock på min MAG300 med ABM115 (har glömt namnet). grymt ljud, jag är supernöjd. det går att ratta till flera bra ljud ur den IMO.Seaweed skrev:Ni som har Asdown,
hur skulle ni beskriva ljudet (när dom funkar som dom ska)? Letar efter ett hyffsat tight ljud men samtidigt ska det kännas i magen när man drar på... Om rockigt är ett beskrivande ord så använder jag det nu
Hur har du tänkt använda toppen?Seaweed skrev:Sweet. Några rekommendationer på bra distpedaler till en humant pris? Hur pass rent är ljudet från MAG300-toppen?
Mycket frågor... Men vad gör man.
Beror på PA men oftast blir det inget av ovanstående. Eventuellt micka. Ska lira om två veckor nästa gång, skulle va kul att eventuellt testa nya grejor då... Ska läsa på lite om pedalerna, tack!Geddy_Lee skrev:Hur har du tänkt använda toppen?Seaweed skrev:Sweet. Några rekommendationer på bra distpedaler till en humant pris? Hur pass rent är ljudet från MAG300-toppen?
Mycket frågor... Men vad gör man.
Ska du lajna ut ljudet i PA...ska du micka högtalaren, använda linebox/DI-box....eller inte lira live öht?
Finns ju lite olika grejor att använda beroende lite på ovanstående.
Hehe... han ville ju ha en topp.... muhöhöhö!TDHP skrev:Hahaha! Fy på dig, din Tråd-Trasher!