blackparkas skrev:Japp, det är kö, men det finns troligtvis en till på forumet till salu som jag också har första tjing på, om den inte blir till salu så köper jag troligtvis boneheads, köper jag den andra, då är det näste man i kö på denna då
Antar jag...
Om kösystemet funkar på pratabas vill säga...
Okej, du menar att du har första tjing på den andra om den inte blir till salu - öh!!!
Förutsatt att ingen tränger sig i kön eller bytar mot den andra och köper denna samtidigt som näste man i kö sätter ut boneheads till försäljning innan de köpt den och ställer sig sist i ledet för att inte sälja eller...
Fan Parkas, skriver du någon gång en doktorsavhandling så lova att du postar den här... Vilken underbart förvirrande läsning det torde bli
Strunt samma, jag kan eventuellt vara intresserad och ställer mig i kön
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
blackparkas skrev:Japp, det är kö, men det finns troligtvis en till på forumet till salu som jag också har första tjing på, om den inte blir till salu så köper jag troligtvis boneheads, köper jag den andra, då är det näste man i kö på denna då
Antar jag...
Okej, du menar att du har första tjing på den andra om den inte blir till salu - öh!!!
Förutsatt att ingen tränger sig i kön eller bytar mot den andra och köper denna samtidigt som näste man i kö sätter ut boneheads till försäljning innan de köpt den och ställer sig sist i ledet för att inte sälja eller...
Fan Parkas, skriver du någon gång en doktorsavhandling så lova att du postar den här... Vilken underbart förvirrande läsning det torde bli
Strunt samma, jag kan eventuellt vara intresserad och ställer mig i kön
Vad är problemet?
Japp, det är kö, men det finns troligtvis en till på forumet till salu som jag också har första tjing på, om den inte blir till salu så köper jag troligtvis boneheads, köper jag den andra, då är det näste man i kö på denna då
Antar jag...
Jag nämner en mxr i första meningen, om DEN inte blir till salu, borde antagligen menas att den box jag nämner först inte blir till salu, då köper jag Boneheads.
Antar jag...
Vem har den andra?Jag vill ställa mig i kö på den också!
"If you reach perfection your standards are too low."
Antar jag...
Vem har den andra?Jag vill ställa mig i kö på den också!
Hehe, jag lovar att jag tipsar dig om jag inte köper.
Eller så kanske han också ger sig till känna.
EDITH: Hur kommer det sig att du ska ha en så´n här helt plötsligt?
Har inte du en SansAmp? Borde väl göra ungefär samma sak... eller?
blackparkas skrev:Hur kommer det sig att du ska ha en så´n här helt plötsligt?
Har inte du en SansAmp? Borde väl göra ungefär samma sak... eller?
Jodå, GT2:an låter finemang, men jag vill ha fler utgångar. Min har bara en... Jag kan tänka mig en SansAmp BassDriver också, men de ser man sällan till salu.
Men men, skit samma, man ska väl sälja till den som kommer först med ett definitivt besked, och jag är ju ganska seg i starten... eller i avsluten snarare kanske...
blackparkas skrev:Har inte fått besked om den andra än dessvärre...
Men men, skit samma, man ska väl sälja till den som kommer först med ett definitivt besked, och jag är ju ganska seg i starten... eller i avsluten snarare kanske...
Ber om ursäkt om du känner dig lurad Får återkomma iaf med en recension om pedalen!
blackparkas skrev:Har inte fått besked om den andra än dessvärre...
Ber om ursäkt om du känner dig lurad Får återkomma iaf med en recension om pedalen!
Ingen fara, lurad känner jag mig inte, tror inte jag vill ha sån där skitgrunka iaf....
Recension är givet, speciellt över hur disten låter, gärna ljudprov, fråga Marcbass om han kan hjälpa till med ljudklipp!
Dåså Parkas, då är det bara vi kvar! Säg till när du är beredd att låta mig ta den andra (trevar efter plånboken). Jag står i startgroparna, men du får fatta beslutet
BarbequeVillage skrev:Dåså Parkas, då är det bara vi kvar! Säg till när du är beredd att låta mig ta den andra (trevar efter plånboken). Jag står i startgroparna, men du får fatta beslutet
Jag är lite fundersam om den andra MXR:n är för dyr egentligen...
Det är därför jag tvekar...