EA skrev:Trodde väl det…
Fast de är väldigt gamla alltså, vintage
Hehe! Då så...
Jag gillar ju både vintage o hitech, hade jag haft råd så hade jag köpt din Lightwave-bas för längesedan. Om den hade funkat, vill säga...
Hehe…den funkade sist (som man brukar säga)
Som Peter säger, ska den hem nästa vecka så får vi se vad som krånglar….
Då räknar jag med att du köper en bas med vanliga mickar av mig så fort den kommer ur produktion
Skämt åsido, hör av dig om du inte skulle få tag på nåt annat
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
basmartin skrev:Saknas stämmisar, rattar och axelbandsknoppar(om inte Trigger hittar några). Säg till ifall ni har.
jodå jag har hittat dom och postat dom så du borde ha dom i din lilla låda under torsdagen eller fredagen annars får su hojta till för jag har ett par till liggandes.
basmartin skrev:Saknas stämmisar, rattar och axelbandsknoppar(om inte Trigger hittar några). Säg till ifall ni har.
jodå jag har hittat dom och postat dom så du borde ha dom i din lilla låda under torsdagen eller fredagen annars får su hojta till för jag har ett par till liggandes.
Perfekt! Tack så mycket!
Fick dem i torsdags, tack så mycket trigger!
Ok, nu behöver stämskruvar och rattar. Sedan har jag allt(nästan, har inte fått kroppen än).
Senast redigerad av basmartin den lör 03 nov 2007, 20:46, redigerad totalt 1 gånger.
basmartin skrev:Stämmisar och rattar, någon som har?
Har stämmisar. Hr lovat bort dem till Gäddan, men han köpte en 200 kr bas istället så jag tror inte han behöver dem. an mäta lite på dem om det skulle vara intressant (kan levereras till Träffen hos MALA om nu PBSmm nu kommer dit).
basmartin skrev:Stämmisar och rattar, någon som har?
Har stämmisar. Hr lovat bort dem till Gäddan, men han köpte en 200 kr bas istället så jag tror inte han behöver dem. an mäta lite på dem om det skulle vara intressant (kan levereras till Träffen hos MALA om nu PBSmm nu kommer dit).
Väldigt intressant! Är det fenderstuk på stämmisarna?
basmartin skrev:
Yepp!
Tar och fotar dem imorgon när jag fotar det övriga jag lovat att lägga upp bilder på. Återkommer med mått då.
Finfint! Har du bussningar också?
Jag har 2 olika sorters bussningar om det skulle krisa!
Fender original 69 samt något mindre diam.
Nu är du snart hemma med bygget!
basmartin skrev:
Yepp!
Tar och fotar dem imorgon när jag fotar det övriga jag lovat att lägga upp bilder på. Återkommer med mått då.
Jag har 2 olika sorter om det skulle krisa!
Ja, nu väntar jag på att BBQ ska bli färdig med kroppen. Då åker jag upp med alla delarna till pappas verkstad på Orust, så borrar jag och skruvar ihop den där. Fasen vad roligt det ska bli!
basmartin skrev:
Yepp!
Jag har 2 olika sorter om det skulle krisa!
Ja, nu väntar jag på att BBQ ska bli färdig med kroppen. Då åker jag upp med alla delarna till pappas verkstad på Orust, så borrar jag och skruvar ihop den där. Fasen vad roligt det ska bli!
basmartin skrev:Ja, nu väntar jag på att BBQ ska bli färdig med kroppen. Då åker jag upp med alla delarna till pappas verkstad på Orust, så borrar jag och skruvar ihop den där. Fasen vad roligt det ska bli!
Ooops! Bäst att boka in en heldag i verkstan!
"If you reach perfection your standards are too low."