Inspirerad av Knedy's relic-tråd så söker jag en billig jazzbas! med billig menar jag runt tysingen och de enda kraven är: inget laminat och inte svart!
Någon som har nåt skräp som passar ovanstående beskrivning så skicka ett PM. Den som har en komplett kropp kan också PM:a.
Ändrar rubrik!
- hosse
- Medlem+++
Ändrar rubrik!
Senast redigerad av hosse den tor 22 mar 2007, 22:38, redigerad totalt 2 gång.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- poverino
- Medlem
Re: p-bas
I vilken prisklass tänkte du? Har en P-bas från -79 som står i säljesdelen.hosse skrev:jag letar efter en billig Fender-jänkare. färg m.m spelar ingen roll, skick är inte heller så noga, men eftersom studentkassan är som den är så letar jag efter ett bra pris. har en fender mex som jag gärna slänger in som delbyte, samt en billigare jazz-bas. Den som har det jag söker får väldigt gärna komma med ett förslag på en deal eller liknande!
Vin, vikt och wankers
- hosse
- Medlem+++
poverino skrev:I vilken prisklass tänkte du? Har en P-bas från -79 som står i säljesdelen.hosse skrev:jag letar efter en billig Fender-jänkare. färg m.m spelar ingen roll, skick är inte heller så noga, men eftersom studentkassan är som den är så letar jag efter ett bra pris. har en fender mex som jag gärna slänger in som delbyte, samt en billigare jazz-bas. Den som har det jag söker får väldigt gärna komma med ett förslag på en deal eller liknande!
den låg några loppor för mycket för min del.
www.chucknorrisfacts.com
-
- Medlem+
Jag har en vit gammal Ibanez P-kropp med svart P-skydd om du vill börja bygga en egen?!?hosse skrev:jag letar efter en billig Fender-jänkare. färg m.m spelar ingen roll, skick är inte heller så noga, men eftersom studentkassan är som den är så letar jag efter ett bra pris. har en fender mex som jag gärna slänger in som delbyte, samt en billigare jazz-bas. Den som har det jag söker får väldigt gärna komma med ett förslag på en deal eller liknande!
- hosse
- Medlem+++
fy vad tråkigt att du skriver detta nu. hade det varit normala omständigheter hade jag huggit direkt, men jag införskaffade nyligen en vit p-kropp med rött turtle p-skydd och alla elektronik.A_Warning skrev:Jag har en vit gammal Ibanez P-kropp med svart P-skydd om du vill börja bygga en egen?!?hosse skrev:jag letar efter en billig Fender-jänkare. färg m.m spelar ingen roll, skick är inte heller så noga, men eftersom studentkassan är som den är så letar jag efter ett bra pris. har en fender mex som jag gärna slänger in som delbyte, samt en billigare jazz-bas. Den som har det jag söker får väldigt gärna komma med ett förslag på en deal eller liknande!

Skicka en bild ändå, tror det var denna kroppen jag försökte köpa för ett tag sen på GMF.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
Ingen som kan hjälpa mig i nöden?
www.chucknorrisfacts.com