"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
det är väldigt tråkigt när sånt händer, jag fattar inte vilket nöt som pillar bort original saker och ersätter med fula komponenter
men ge inte upp hoppet för det finns säkert nån nånstans som sitter å trycker på en sån F-knapp
Fender P-Bas (MIM standard) Fender Jazzbas special (MIJ) Fender Jazzbas classic 60's Surf Green
Kneget skrev:det är väldigt tråkigt när sånt händer, jag fattar inte vilket nöt som pillar bort original saker och ersätter med fula komponenter
men ge inte upp hoppet för det finns säkert nån nånstans som sitter å trycker på en sån F-knapp
Min gissning är att den gått sönder.
Nåja, får ev. bli att man ersätter med något som liknar originalet, det gör INTE den metallknoppen som sitter där nu...
Faktiskt så ser de två i mitten eller vad man ska säga ut att vara något liknande, men själva "locket" med F:et på verkar saknas.
Borde helt klart se bättre ut än den ratt som sitter där nu.
Tackar Scuba, ska slänga iväg ett PM till herr Sporrong om han inte råkar se detta förstås
Är det så att ni är ute på coh stöter på nå´t liknande med ett Fender F på så köp det gärna åt mig... marknaden här i Bollnäs är ganska begränsad om man säger så...
Johannes skrev:Sätt ditt 3 st nya p-bas-rattar i stället vetja...
Nja, jag tycker det känns nice med de här "häx-hattarna" i plast...
Geddy_Lee skrev:
blackparkas skrev:
hosse skrev:maila och fråga Fender Scandinavia. har du tur få du en.
Skulle de vara så frikostiga?
Parkasen!
Att du alltid hyser tvivel på människors godhet.
Ja.... så´n är jag. Och för övrigt så tvivlar jag på att de faktiskt har dessa rattar.
OM de börjar tillverkar Duffbasen så borde man ju iofs få tag på grejer.