För att basen är en flagga?Will skrev:Detta kan va det roligaste jag lästRickenbacker
Lemmy spelar på rickenbacker.
En av få standarbasar med genomgående hals.![]()
PrataBas Wiki Installerad
- Ahab
- Medlem+
Re: PrataBas Wiki Installerad
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
- TDHP
- Forumvärd
Bara det senaste väl?Cuba skrev:Varför kan man inte ändra eller ta bort sina egna inlägg i "Nyheter"? Det kan man på dom andra avdelningarna.
Men jag undrar om man ska kunna göra inlägg alls här egentligen, det ska nog vara en ren info-avdelning.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Peppar
- Medlem+
- Kontakt:
- Cuba
- VIP medlem
- Peppar
- Medlem+
- Kontakt:
Därför vi borde starta upp den igen, så att registrerade medlemmar kan få dela med sig mer av saker!Cuba skrev:Det fanns inte så värst många inlägg där. Ett om Fender, ett om Warwick och ett om hur man bandar av en bas.. tror jag.MrMingus skrev:Lite kejsarens nya kläder känsla över denna wikiPeppar skrev:Är det bara för mig som det inte funkar alls?
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.
Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.
- ennam
- Medlem
när jag försöker komma till wikin får jag 404 :(
- Cuba
- VIP medlem
Re:
Egentligen är väl hela pratabas som ett bas-wiki? Bara att söka IMHO & my 2 ct.Peppar skrev:Därför vi borde starta upp den igen, så att registrerade medlemmar kan få dela med sig mer av saker!Cuba skrev:Det fanns inte så värst många inlägg där. Ett om Fender, ett om Warwick och ett om hur man bandar av en bas.. tror jag.MrMingus skrev:Lite kejsarens nya kläder känsla över denna wikiPeppar skrev:Är det bara för mig som det inte funkar alls?
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Wikin tog aldrig fart och är nu död och begraven.ennam skrev:när jag försöker komma till wikin får jag 404