Nu, efter att ha tagit sönder den första toppen, har jag fått hem Micro VRstärkare nummer 2! Och ja, det låter SKITBRA!
Jag beställde även pedalbord och MXR bass octave Nu är jag glad
maxend00d skrev:Nu, efter att ha tagit sönder den första toppen, har jag fått hem Micro VRstärkare nummer 2! Och ja, det låter SKITBRA!
Jag beställde även pedalbord och MXR bass octave Nu är jag glad
Vart hittar man en Micro VR till bra pris?
Guild Pilot -85, Strömberg 5, Fender Jazz MM OW
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Indigo: Ja, coolaste mini-riggen helt klart!
Kravallpolisen: Soundslive som Indigo sa, annars om du bara ska ha toppen så är den billig hos thomann nu! 2700 kr tror jag
maxend00d skrev:Indigo: Ja, coolaste mini-riggen helt klart!
Kravallpolisen: Soundslive som Indigo sa, annars om du bara ska ha toppen så är den billig hos thomann nu! 2700 kr tror jag
Löwe skrev:
Den här killen förklarar rapp ganska bra:
[tuben]
Hahaha! Jag skrattade så jag grät i slutet! Så sjukt random med en spansk apa som delar sina visioner om samhället medans "Time to say goodbye" spelar i bakgrunden
kravallpolisen skrev:Låter den bara vintage eller kan man få lite rappare ljud ur den oxå?
Hmm, intressant fråga. Jag har inte riktigt testat måste jag erkänna. Tänker du typ slap eller vad menar du med rappare?
Ja, var nyfiken på hur pass allround den är. Att man kan få shysst vintage ljud ur har jag tagit för givet men jag undrar lite hur det funkar att poppa lite popcorn med den...
Guild Pilot -85, Strömberg 5, Fender Jazz MM OW
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
kravallpolisen skrev:Låter den bara vintage eller kan man få lite rappare ljud ur den oxå?
Hmm, intressant fråga. Jag har inte riktigt testat måste jag erkänna. Tänker du typ slap eller vad menar du med rappare?
Ja, var nyfiken på hur pass allround den är. Att man kan få shysst vintage ljud ur har jag tagit för givet men jag undrar lite hur det funkar att poppa lite popcorn med den...
Jag har ju faktiskt bara testat ingående med P och J-bas. Men den kommer väl gå varm i morgon på PB-träffen i Örebro, så då kanske vi kan få lite insikt hur den fungerar att spela lite mer "hi-tech" med =)