Svarte Jack!!!
-
- Medlem++
Välkommen. Posta gärna bilder på dina basar i tråden "Posta bilder på dina basar" under rubriken "Elbasar".
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Geddan
- VIP medlem
- TDHP
- Forumvärd
Jack har varit försvunnen från PB i typ ett år!YZZ skrev:Välkommen. Posta gärna bilder på dina basar i tråden "Posta bilder på dina basar" under rubriken "Elbasar".

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
Japp!TDHP skrev:Jack har varit försvunnen från PB i typ ett år!YZZ skrev:Välkommen. Posta gärna bilder på dina basar i tråden "Posta bilder på dina basar" under rubriken "Elbasar".
Sedan slutet av mars förra året.
Hade betalat in anmälningsavgiften till G-hammar t.o.m.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- anli
- VIP medlem
RESPECT!Geddy_Lee skrev:Svarte Jack är faktiskt det enda medlemen här inne, som varit verkligen nerkörd i PrataBas-myllan och faktiskt tagit sig härifrån, utan återfall.
Tarvar en viss respekt, kan jag känna.
Ingen primadonna där inte.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
-
- Medlem++
Det kanske hänt något med honom då? Ingen som känner honom?Geddy_Lee skrev:Japp!TDHP skrev:Jack har varit försvunnen från PB i typ ett år!YZZ skrev:Välkommen. Posta gärna bilder på dina basar i tråden "Posta bilder på dina basar" under rubriken "Elbasar".
Låter konstigt att betala något sådant för att sedan försvinna spårlöst utan att dyka upp tycker jag

Yes jag vet han inte är aktiv hådeteve.. Mitt inlägg var full av ironi

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Han är inne på msn av och till and is alive and well. Han postar dessutom en hel del under sitt nya nick "Basmartin" som han tog när han stack.YZZ skrev:Det kanske hänt något med honom då? Ingen som känner honom?Geddy_Lee skrev:Japp!TDHP skrev:Jack har varit försvunnen från PB i typ ett år!YZZ skrev:Välkommen. Posta gärna bilder på dina basar i tråden "Posta bilder på dina basar" under rubriken "Elbasar".
Låter konstigt att betala något sådant för att sedan försvinna spårlöst utan att dyka upp tycker jag![]()
Yes jag vet han inte är aktiv hådeteve.. Mitt inlägg var full av ironi