Välkommen hit!
Du kan ju vara bra fast du är Warwick-freak?!
Kanske........

hmm, nä er tror jag att jag har missat, inget klubb idiot gig eller så?Punkster skrev:Det må så vara
Bandet heter Minor Ace. Vi spelar in en hel massa hela tiden i musikhögskolans studio, och lirar på Kulturhuset ibland, så det är ju inte ömöjligt att ryktet har spridit sig
tackar käre vän! man kan aldrii blii föör många ööööerebrooareee. *gnäll*Indigo skrev:Välkommen Daniel!
(det var lilla jag som tipsade Daniel om forumet, så förlåt till de som tycker att vi är för många örebroare =))
hehe, ja det får man hoppas.Geddy_Lee skrev:Oa-oare!!
Välkommen hit!
Du kan ju vara bra fast du är Warwick-freak?!
Kanske........![]()
tackar, möbler e kulthe_great_alfonzo skrev:Välkommen önskar en möbelfreaksföredetting!
tjena! jodå det funkar väldigt bra i mina öron, en utmärkt kombination.a-row skrev:Välkommen!!
Funderar på liknande rigg som du har, kör på en SVT 15E idag med en Ampeg B2 topp. Hur tycker du det funkar med 4x10:an till det?
Äesch, jag diggar fortfarande möbler, fast det är bara det att jag är gammal möbelextremistnewheartshadow skrev:tackar, möbler e kulthe_great_alfonzo skrev:Välkommen önskar en möbelfreaksföredetting!varför föredetting?
hehe, typ ritter o dyl? de är ju rätt extrema.the_great_alfonzo skrev:Äesch, jag diggar fortfarande möbler, fast det är bara det att jag är gammal möbelextremistnewheartshadow skrev:tackar, möbler e kulthe_great_alfonzo skrev:Välkommen önskar en möbelfreaksföredetting!varför föredetting?
Riktiga hardcoremöbler, och död åt allt vad vintage heter!!!
Numer gillar jag inte riktiga hardcoremöbler, men nog fasen finns det grymt coola möbler! Dessutom har jag börjat digga jazzbasen igen
Vi kanske ska förklara för vår nye forummedlem att du var möbeltaliban så sent som i höstas. Och att det här med "gammal möbelextremist" kanske inte ska tas på hundraprocentigt allvar...the_great_alfonzo skrev:Äesch, jag diggar fortfarande möbler, fast det är bara det att jag är gammal möbelextremistnewheartshadow skrev:tackar, möbler e kulthe_great_alfonzo skrev:Välkommen önskar en möbelfreaksföredetting!varför föredetting?
Numer gillar jag inte riktiga hardcoremöbler, men nog fasen finns det grymt coola möbler! Dessutom har jag börjat digga jazzbasen igen
Ritter är coola! Det är mest sådana där helt ologiska skumbasar jag inte gillar längrenewheartshadow skrev:hehe, typ ritter o dyl? de är ju rätt extrema.the_great_alfonzo skrev:Äesch, jag diggar fortfarande möbler, fast det är bara det att jag är gammal möbelextremistnewheartshadow skrev:tackar, möbler e kulthe_great_alfonzo skrev:Välkommen önskar en möbelfreaksföredetting!varför föredetting?
jo jazzbas är ju rätt skoj, fender har man ju testat några gånger och det låter ju som det görprovade nyligen en polares sandberg runt julhelgen o den var tajt som satan + mer i min smak med tanke på mickarna, (MM/J) fast det där med fabriksslitning vet jag inte riktigt hur jag ställer mig till