Tolkemolkemoli
- Tolkemolkemoli
- VIP medlem
Tolkemolkemoli
Hej hej!
Insåg att det var hög tid att uppdatera det här när jag såg att det som fanns skrivet var fem år gammalt. Tobias heter jag och bor i utkanten av Stockholm. Basist har jag varit i sex år och under de åren har jag hunnit med ett par band och många fler tillfälliga konstellationer. Gick på Betel folkhögskola 10/11, där jag hade min första baslärare i Johan 'Bengan' Bengtsson. Nu för tiden har jag inget band, men jag hoppas få till något post-rockigt i framtiden.
Spelar gör jag på en Sandberg California JM5 - den bästa bas jag någonsin har ägt - genom ett gäng pedaler. Allt det kopplar jag in i en EBS Reidmar och två TKS 112:or, tweedfärgade.
Pratabas är ett fantastiskt forum som har lärt mig otroligt mycket genom åren, och fortsätter att göra det! Allt gott!
Insåg att det var hög tid att uppdatera det här när jag såg att det som fanns skrivet var fem år gammalt. Tobias heter jag och bor i utkanten av Stockholm. Basist har jag varit i sex år och under de åren har jag hunnit med ett par band och många fler tillfälliga konstellationer. Gick på Betel folkhögskola 10/11, där jag hade min första baslärare i Johan 'Bengan' Bengtsson. Nu för tiden har jag inget band, men jag hoppas få till något post-rockigt i framtiden.
Spelar gör jag på en Sandberg California JM5 - den bästa bas jag någonsin har ägt - genom ett gäng pedaler. Allt det kopplar jag in i en EBS Reidmar och två TKS 112:or, tweedfärgade.
Pratabas är ett fantastiskt forum som har lärt mig otroligt mycket genom åren, och fortsätter att göra det! Allt gott!
Senast redigerad av Tolkemolkemoli den tor 17 jul 2014, 23:47, redigerad totalt 5 gång.
Streets behind.
Medlemspresentation!
Medlemspresentation!
- Klopper
- Hedersmedlem
- Evilbiker
- Medlem++
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
Välkommen! 

Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
- Liten
- Hedersmedlem
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- GurraG
- Medlem++
Välkommen!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Sunken
- Medlem++
- Kontakt: