Född: -79
Uppvuxen: Ljungryda(i Blekinge om nån undrar

Är Just Nu: Elbaslärare på Estetiska Programmet i Karlskrona, på helger musiker i diverse coverbands-sammanhang, basist i det progressiva metalbandet Andromeda å jobbigt nog serbo...

Har Varit: trumpetare(på kommunala, klarar nästan c-durskala i en oktav nuförtiden...), elev på diverse skolor: Holjeskolans musikklasser, Estetiska i Malmö, LTH, Sankt Sigfrids Folkhögskola, Musikhögskolan i Malmö(IE-rock), fotbollsspelare(spelat med Chippen i blekingelaget

Motto: "Bättre att vara glad än sur..." alternativt "Noter måste man inte kunna, men det underlättar..."
Spelar Helst:
*Musik... genre spelar egentligen inte så stor roll(även om fusion är lite extra skoj he he), hoppar på alla projekt om det visar sig vara nåt jag inte provat på(man kan alltid lära sig något)
*Inte om pengar... däremot gärna För pengar

Hm... vad skriver man här egentligen ..? blir ju som en jädra jobbansökan eller kontaktannons eller nåt jue...
Basforum är det ja... spelar så gott som alltid på "Tobias" en 4-strängad tobiasbas om inte genren kräver 5 strängar(typ metal, gospel, slick, musikal, fusion) för då får "Gooofias" komma till tals(namnet tillkom för att de inte kunde heta samma sak å jag goofade som attan på goofias i början

Stärkare är antingen en yorkville eller en rolandkub... vet att jag borde ha större å bättre å allt det där men de funkar för mig(å gör tillsammans med min fina röda hopfällbara säckakärra att jag i värsta fall kan ta mig överallt kollektivt, har dock skaffat bil nyligen.... hur har man nu klarat sig utan innan...?), min ärade basspodxt trivs jag oxå med. Trådlöst Shuresystem är också kul att ha, kanske inte på jazzgig ha ha men på afterskin eller metalfestival så är det A å O.
ja ja det kommer la mera nån annan dag... i andra trådar om inte annat
puss på er
/El Fabioso