Hej alla glada!
Efter lite påtryckningar tog jag mig i kragen och letade reda på medlemspresentationgrejen och här är jag.
Fyller 25 spelat bas sen jag var 15 nånting..
Har precis köpt kåk (flyttar in i maj)
Sambo med 3 katter 2 chinchillor och ett stycke fästmö
Laddar inte ner musik
Äter gärna mamma scans köttbullar kalla
Dricker för mycket kaffe
Har slutat röka 30-40 ggr (om någon vill ha tips på hur man gör sig av med nikotinberoende så fråga inte mig)
mår illa av elektronisk musik
Har jobbat som snickare men är numera på väg in i nåt annat yrke, vad vet jag inte riktigt än.
Den där sjukdomen sport har jag klarat mig undan.
Är för rastlös för att titta på tv
kan inte läsa noter
Har alltid för många projekt på gång
Påstår att jag tycker om att fiska (fast fiskeprylarna inte har sett vatten på ett halvt decenium)
Spelar bas i två eller tre rockband (inte helt klart då våran gitarrist i Captain Doghound försvann till Indien???)
Hatar mobiler och datorer och alla andra tekniska prylar som aldrig gör som jag vill
Kul med ett basforum. Jag som alltid mobbat min trummis för att han varit med i sitt trumforum. Det är nördigt med forum, det är en åsikt jag står fast vid. Det är bara det att jag har insett att jag själv är en nörd.
Kolla in Captain Doghound på myspace, där ligger lite gamla inspelningar som vi gjort. Ni får ta mixarna med en nypa salt, jag vet att folk kommer att hacka på mig för basljudet men det är inget jag är stolt över..
Hoppas att jag platsar i gänget!
Peace
Ps. ska be min sambo att ta lite vettiga bilder på basarna och stärkarna och stoppa in dem i datorn så att jag kan lägga upp dem. ds
Tjoffe
- Evilbiker
- Medlem++