Hoj!
Det här forumet verkar vara väldigt trevligt så tänkte att en liten introduktion skulle passa.
J kallas jag. Har spelat piano lite till och från så länge jag kan minnas och bas i två år nu. Spelar just nu på en Samick/Greg Bennet Fairlane genom en Ashdown Perfect Ten. Har mest spelat Iron Maiden låtar på basen och lite självkomponerade grejer men idag började jag spela med ett band i skolan så det blir nog lite mer AC/DC och KISS framöver. (Alldeles för få noter i basgångarna på låtarna vi spelade. )
Har kommit på mig själv med att spendera för mycket av min fritid på att dregla över basar så det känns som att jag har hamnat rätt här.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
morsning...
här kommer du att fastna mycket oftare än du tänkt dig...
du kommer att behöva stressa till jobbet, käka kall mat, skratta högt åt några inlägg i off topic-tråden...
ditt liv kommer att se annorlunda ut från och med nu, kompis!
Jee skrev: Har mest spelat Iron Maiden låtar på basen och lite självkomponerade grejer men idag började jag spela med ett band i skolan så det blir nog lite mer AC/DC och KISS framöver. (Alldeles för få noter i basgångarna på låtarna vi spelade. )