NiKKE
- NIKKE
- Nykomling
NiKKE
Snubblade över det här forumet av en ren slump och efter två timmars läsning så var jag helt torsk! En kortare introduktion lär ju således vara en början!
Nikke heter jag och lirar bas i uppsalabandet44 Caliber som man kan kolla in på www.myspace.com/44caliberofficial
Har spelat i en hel drös med Goth och symfoniska metalband tidigare men det är först nu när jag lirar ren och skär rock'n roll som jag känner mig som hemma. Brukar ju vara rätt vanligt att det tar ett par bandbyten innan man hittar rätt.
För övrigt så är jag 24 år, bor i Uppsala sedan två år tillbaks (bodde i Lund tidigare), sörjer för mig själv och två katter genom att jobba som frilansande illustratör, färgläggare och concept artist för diverse förlag och företag. Repar med gubbarna två till tre gånger i veckan och gör klubbgig så ofta som tillfälle ges!
Spelar för närvarande på Hartke lådor och en Behringertopp (märkets dåliga rykte till trots så är det faktiskt en grym topp) och nästan uteslutande femsträngade basar. Planerar att uppgradera mig till en Warwick Vampyre så snart det blir löning igen.
Nu ska jag inte tråka ut er längre utan istället plantera ut lite kommentarer i forumdjungeln! Vi hörs!
/N
[/u]
Nikke heter jag och lirar bas i uppsalabandet44 Caliber som man kan kolla in på www.myspace.com/44caliberofficial
Har spelat i en hel drös med Goth och symfoniska metalband tidigare men det är först nu när jag lirar ren och skär rock'n roll som jag känner mig som hemma. Brukar ju vara rätt vanligt att det tar ett par bandbyten innan man hittar rätt.
För övrigt så är jag 24 år, bor i Uppsala sedan två år tillbaks (bodde i Lund tidigare), sörjer för mig själv och två katter genom att jobba som frilansande illustratör, färgläggare och concept artist för diverse förlag och företag. Repar med gubbarna två till tre gånger i veckan och gör klubbgig så ofta som tillfälle ges!
Spelar för närvarande på Hartke lådor och en Behringertopp (märkets dåliga rykte till trots så är det faktiskt en grym topp) och nästan uteslutande femsträngade basar. Planerar att uppgradera mig till en Warwick Vampyre så snart det blir löning igen.
Nu ska jag inte tråka ut er längre utan istället plantera ut lite kommentarer i forumdjungeln! Vi hörs!
/N
[/u]
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- BBQV
- Forumvärd
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Liten
- Hedersmedlem
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Micael
- Medlem+
- NIKKE
- Nykomling
macahan skrev:tjabba..!
Är det inte seriöst skitvarmt med den där pälskragen på scen?
Jo, det blir rätt svettigt. Fast med ljusrigg, krogatmosfär och en ganska intensiv scenshow så blir det bara ännu en pulshöjare.

- NIKKE
- Nykomling
- NIKKE
- Nykomling
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
Välkommen välkommen! 

Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
- GurraG
- Medlem++
Hej och välkommen!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Evilbiker
- Medlem++
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- Klopper
- Hedersmedlem