Hittade hit av en slump för ett tag sen, minns inte riktigt hur men det verkar vara ett trevligt forum xD Har väl inte direkt varit särskilt aktiv här (eller något annat forum heller), brukar inte ha tillräckligt med tid att spendera för det

Min musikaliska historia tog fart för 8 år sedan när jag började jag ta kontrabaslektioner på musikskola. Började så småningom spela i symfoniorkester och i 6an sökte jag in till musikklass. När jag gick ut 9an tog jag ett litet break i samband med att jag slutade musikklassen. Kontran passade inte riktigt min musikstil, men det dröjde inte så länge förrän jag skaffade en elbas istället och började lira i ett black sabbath inspirerat hårdrocksband. Sen dess har jag spelat i diverse olika rock/metal/progband. just nu i ett nystartat progressivt metalband som smider planer att erövra världen

Funderar även på att ta upp kontran igen för skojs skull, men plånboken håller inte riktigt med om det så det får kanske vänta...
Har egentligen väldigt bred musiksmak men främsta influenser kan man nog säga är dream theater, opeth, symphony x, planet x, black sabbath, rush, mfl. Det enda jag inte tål är i princip fjortismusik. med undantag från Aqua då

Vi söker förövrigt efter keyboardist (som kan repa i gbg)! kanske inte helt rätt ställe att leta på men finns det någon som är sugen eller vet nån som är så tveka inte att hojta till