Glömde säga, jag är fiske-idiot också

MALA skrev: Min dagliga brödföda får jag genom att vända företag från plus till minus, just nu som VD på ett utvecklingsföretag.
precision65 skrev:MALA skrev: Min dagliga brödföda får jag genom att vända företag från plus till minus, just nu som VD på ett utvecklingsföretag.![]()
Är det många företag som nappar på det säljsnacket?
Tillräckligt![]()
Välkommen, sent omsider.
Jodå, men det är lugnt, det är liksom vardagBarbequeVillage skrev:Du har alltså brutit först ryggen och se'n nacken? Och efter det börjat lira bas?
Det ser faktiskt ut som en förvuxen konservöppnareGrafZeppelin skrev:Enligt annonsören ett samarbete (även om jag tycker det ser ut som ett sammanbrott) mellan Klira och Framus...
Nja, NjejGrafZeppelin skrev:
Nya uppslag för Windmills designers kanske?
OK, here we go:Diesel skrev:Du kan inte lägga upp vilken utrustning du har?
Nyfiken när jag läste att du har ganska många warwicks också
Jag vet att jag har sagt att jag måste titta förbi nån dag.... nu måste jag sätta planen i verket snart! Du har ju en hel butik hemma!MALA skrev:OK, here we go:Diesel skrev:Du kan inte lägga upp vilken utrustning du har?
Nyfiken när jag läste att du har ganska många warwicks också
Warwick - Thumb 4 Ltd 2001, FNA Jazzman 4 Ltd 2002, Thumb 4 Bleached Blonde Ltd 2003, FNA Jazzman 5 Ltd 2004, Corvette Hot Rod 4 Ltd 2005, Thumb 4 Dirty Blond Ltd 2006 och Thumb 5 Flaming Blonde Ltd 2007, Nobby Meidel -82 och en Infinity 5 fretless custom
Windmill - JModern 5 Custom Blue, JModern Custom 5 Buckeye burl, JModern 4 Custom, JBass 4 Custom, PMBass 4 Custom, Spitfire white 4 Custom, Spitfire red 4 Custom, Proto 2 Fretless NT Custom, Proto 27 Custom, Windforce Charlie Moreno signature 4 och en JBass 5 fretless Custom.
Stärkare mm - TechAmp 210 L, 612 XL, Blac Cat, Performer 600, Tiger 400, EBS HD 350 och EBS 2 X 112 Neo
plus lite skräp
Det är lugnt, vet ungefär hur det kan varaKim S skrev:Jo, jag vet. Tyvärr hinner jag för det mesta inte mer än att äta, sova, plugga, jobba och repa under ett dygnMALA skrev:Bara att slå en plingFast mest skyller jag på PRATABAS! Jäkla tidskrävande forum! Jag som har tentavecka och allt
Det du har hemma räcker nog mer än väl för att motivera ett besök ändåMALA skrev:Det är lugnt, vet ungefär hur det kan varaKim S skrev:Jo, jag vet. Tyvärr hinner jag för det mesta inte mer än att äta, sova, plugga, jobba och repa under ett dygnMALA skrev:Bara att slå en plingFast mest skyller jag på PRATABAS! Jäkla tidskrävande forum! Jag som har tentavecka och allt
Dessutom har jag inte fått hem den vita bandlösa och min buckeye burl ännu, kommer inom kort. Nästa vecka åker några basar på lån till Grafen också