Ja... Ummmmmm jag råkar heta Robin Dahl Ottosen är 18 år gammal fyller år den 6 mars och bor i lilla lugna byn klippan som ligger nånstans i nord västra skåne skulle jag iallafall vilja säga. men ja jag bor tillsamman med min mor, låtsas far och vår hund som råkara vara av rasen Schnauzer och heta zita

oj glömde nästan att jag spelar bas också det kanske man borde skriva nåt om detta är ju trots allt ett bas forum och vad fan skulle jag göra här om jag inte spelade bas liksom kan man ju fråga sig men men lite fakta om mitt bas spelande har spelat i drygt två år och spelar på min ÄLSKADE ESP LTD F-405:a älskar fan den basen:P gick även Estetiska linjen på klippans gymnasie skola men det sket sig av vissa anledningar men bas spelandet hänger fortfarande med och jag spelar sjukt mkt

kanske även borde skriva att min basförstärkare består av nåt hemma ihop meck som består av 2 st jamo högtalare och nån mickrofon förstärkare xD så det vill man inte tala om skäms nästan över skitet
detta var väl lite mög om mig om ni inte fattar vad jag har skrivit så är det bara att fråga eller låta bli xD aja hoppas ni tar väl hand om mig och att jag får det kul naaah detta låter som nåt jewla mesigt mög snack MEN MEN SOM SAGT DETTA VAR LITE OM MIG!!!!!!!! [/img]