Presentation
- Aslan
- Medlem++
Tjenare Johannes!
Kul att du oxå hittat hit. Trevligt med ett svenskt TalkBass.
Vi hörs snart igen!
Long Live Eden!!!;-)
Kul att du oxå hittat hit. Trevligt med ett svenskt TalkBass.
Vi hörs snart igen!
Long Live Eden!!!;-)
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
- Danielsson
- Medlem
- Liten
- Hedersmedlem
- BassiLow
- Medlem++
Hejsan
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- Diesel
- Medlem++
- Klopper
- Hedersmedlem
Skulle du vara mindre välkommen för det?Johannes skrev:Kan ingen här läsa?rumpeldunken skrev:Nu ska vi inte vara såna!Johannes skrev:Hmmmm... Välkommen?
"Registreringsdatum: 21 oktober 2006"![]()
Efter drygt 3000 inlägg slår sig plötsligt tanken "Nej fan! Jag har ju inte gjort en medlemspresentation!"
Jaja...Hej på dej iaf!
Medlemspresentationen:
Postat: mån okt 23, 2006 5:38 pm
Rubrik: Johannes
Alltså postat två dagar efter registreringsdatumet. För 1½ år sedan... Då hade jag INTE postat 3000 inlägg, den takten klarar bara Parkas.

Välkommen Johannes! Tillbaka efter en stunds tystnad för jag väl tillägga!
Ge nu järnet!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jösses...Johannes skrev:Kan ingen här läsa?rumpeldunken skrev:Nu ska vi inte vara såna!Johannes skrev:Hmmmm... Välkommen?
Efter drygt 3000 inlägg slår sig plötsligt tanken "Nej fan! Jag har ju inte gjort en medlemspresentation!"
Jaja...Hej på dej iaf!
Medlemspresentationen:
Alltså postat två dagar efter registreringsdatumet. För 1½ år sedan... Då hade jag INTE postat 3000 inlägg, den takten klarar bara Parkas.

- Noelredding
- Medlem++
Basen på bilden är en original ´68 Fender Telecaster Bass. Givetvis fabriksstämd, annars skulle den inte vara original. Bilden är tagen i syfte att dokumentera fabriksstämningen så att den kan återställas. Efter att bilden togs så har jag dock rakstämt basen. Se rakstämningstråden för bild.Noelredding skrev:vadfan...!? Rakstämmer du inte!?
Mycket tystnad just nu... Tittar in ca var tionde dag.Klopper skrev:Skulle du vara mindre välkommen för det?Johannes skrev:Kan ingen här läsa?rumpeldunken skrev:Nu ska vi inte vara såna!Johannes skrev:Hmmmm... Välkommen?
Jaja...Hej på dej iaf!
Medlemspresentationen:
Alltså postat två dagar efter registreringsdatumet. För 1½ år sedan... Då hade jag INTE postat 3000 inlägg, den takten klarar bara Parkas.![]()
Ge nu järnet!
Så pass!Johannes skrev:Mycket tystnad just nu... Tittar in ca var tionde dag.Klopper skrev:Skulle du vara mindre välkommen för det?Johannes skrev:Kan ingen här läsa?rumpeldunken skrev:Nu ska vi inte vara såna!Johannes skrev:Hmmmm... Välkommen?
Jaja...Hej på dej iaf!
Medlemspresentationen:
Alltså postat två dagar efter registreringsdatumet. För 1½ år sedan... Då hade jag INTE postat 3000 inlägg, den takten klarar bara Parkas.![]()
Ge nu järnet!