Ja... Det ev en nykter kväll på andra sidan kullarna.
En sna recension från mitt håll då.
Lyckade tima bandets start med att höra inräkningen på första låten när jag klev in genom dörren. Efter ha försett mig med kvällen dryck, (Cola) så började jag i sann musikerstil längst ba i lokalen. Hittade supporterklubben och Puiner vid ett bord ochunder kvällen så fick man ett par sanningar bekräftade och en bassistmyt spräckt. Sanningen är den att det är bekvämt med foten på monitorn.

Den andra är att det är coolt att stå bredbent och lira rock! . Det tycker nog alla i bandet!

Det band som för övrigt levererade en kavalkad av hits man hört och spelat förut i olika former. Allt detta med sväng och en del show (Geddan verkade ha gått danskurs med tanke på alla pedaler han steppade runt på. Ljudet förblev det samma, men ljuset förändrades). Just Geddans dansade hamnade även på dansgolvet där myten om bassister och dans försvann.

Det finns undantag som bekräftar regeln iaf.Om han skaffar trådlöst kan han bli livsfarlig på krogar runt om i Sverige..... Även min stortå rördes rytmiskt till musiken från vår soffa. Kort sagt så var det en angenäm upplevesle. Sprang aldrig på RobinoZombie, inte medvetet iaf, men Pruiner och Geddan samtalades det med. Supportklubben med Geddans Q i speten var på hugget. Krillehôlaborna var lite mer sega dock, fast bandets slit betalade sig till slut med ett fyllt dansgolv. Det lönar sig att spela Per Gessles skitlåtar!