Hellacopters
Hellacopters
Kom precis hem från Hellacopters spelning i Platens Bar, Linköping. Det var helt enkelt så jävla bra! Grymt ös hela vägen ut och både bandet och publiken var dränkta i svett, svett och mer svett! Det här är deras avskedsturné, så jag tycker ni borde passa på att se dom medan ni kan! Den enda nackdelen var att det var lite för hög ljudnivå kändes det som. Är glad att jag hade öronproppar med mig. Kort o gott - Fem av fem toasters...kanonkul! 

-
- VIP medlem
Jag ska till B&B i Halmstad ikväll och se dom..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- kmo
- Medlem++
Var oxå på Platens bar igår kväll. Bra ös. Kompisen sa något rätt bra, när Hellacopters är bra är dom riktigt bra.
Blir väl lite tradigt ibland, låtarna ÄR rätt lika varandra. Men det är väl lite deras signum, så det är väl ok.
Kul när rytmsektionen är dom bästa musikerna i bandet
Kennys jazz är verkligen skitsnygg!!
Blir väl lite tradigt ibland, låtarna ÄR rätt lika varandra. Men det är väl lite deras signum, så det är väl ok.
Kul när rytmsektionen är dom bästa musikerna i bandet

Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
Förresten, visst sa väl Nicke Nyköping och inte Linköping?kmo skrev:Var oxå på Platens bar igår kväll. Bra ös. Kompisen sa något rätt bra, när Hellacopters är bra är dom riktigt bra.
Kul när rytmsektionen är dom bästa musikerna i bandet![]()

- kmo
- Medlem++
Tror faktiskt han sa Nyköping nån gångrumpeldunken skrev:Förresten, visst sa väl Nicke Nyköping och inte Linköping?kmo skrev:Var oxå på Platens bar igår kväll. Bra ös. Kompisen sa något rätt bra, när Hellacopters är bra är dom riktigt bra.
Kul när rytmsektionen är dom bästa musikerna i bandet![]()

Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
-
- VIP medlem
Fuck yeah va bra det va igår..
En bild från igår med mobilen dock, men ändå..

En bild från igår med mobilen dock, men ändå..

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck yeah!marcbass skrev:Fuck yeah va bra det va igår..

Tycker att det är lite synd att dom ska lägga ner, men respekterar det såklart. Till skillnad från vissa andra band som känns det som att dom tar avsked på ett bra sett, vilket jag tycker är skönt.

Den är ju nytvättad ser du väl! Den är ju fortfarande blötkmo skrev:Snusk!! Samma t-shirt som i LKPG i förrgår