Detta var var Lars fick att jobba med:

Kl 11.00 Lördagen 25/4 var det så dax att infinna sig hos Lars i verkstaden på W. Gibsonsväg 1 i Jonsered för att hämta upp min '60 p-bas som nu skulle vara OW istället för strippad träfärg.
Efter en stund i bilen tillsammans med Califen så var vi framme och entrade dörren. Det blev en del hälsande och lite snackande innan det var dax att få beskåda mästerverket och känna på den igen samt plugga in den i Lars Soundcity topp vilket lät magiskt bra.

Lars har gjort ett helt magiskt bra jobb att efterlikna det jag lämnade som referens samt att få det att se autentiskt ut. Det finns få som skulle kunna se att detta är en omlackad '60 Fender Precisions bas, den skulle likaväl kunna vara original. Kolla in gulnaderan och slitningarna, krackeleringen m.m. Efter detta skulle jag utan tvekan rekommendera Lars likaväl som AdLib, har sett jobb av båda och detta ser bättre ut än något av de relicjobb jag har sett från AdLib som inte på något sett varit dåliga. Lars är dessutom aningen billigare också samt att enligt vad jag hört på omvägar så tar AdLib betydligt längre tid på sig. Såg även ett intressant pågående ombyggnadsjobb som ser riktigt bra ut och helt säkert dyker upp här inne också.
Att Lars sen är trevlig att ha att göra med gör ju inte saken sämre...
Vilket jobb Lars, helt otroligt och absolut värt var enda krona och lite längre väntan!

Framåt kvällen var det så dax för den berömda EN öl!
Välkommen till Hasses Gayhörna!!!

*edit: bilder på basen innan.