Köp av kontrabas
-
- Nykomling
Köp av kontrabas
Hejsan, funderade på att köpa en kontrabas från thomann och undrar ifall någon här vet om man kan ta en bas på avbetalning ifrån dom?
MVH/ Piktogram
MVH/ Piktogram
- mikkejohansson
- Medlem++
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- mikkejohansson
- Medlem++
-
- Nykomling
Det blir antingen en Dvorak eller en Schrötter det berodde tydligen på vad som fanns i lager. Följer upp sen när jag har spelat in den litegrann.mikkejohansson skrev:Berätta gärna sen vad det blev för bas och hur du trivs med den!
Dalkarlså? Folkis?
Haha, såklart är anledning att jag bosatte mig i Dalkarlså, folkhögskolan med inriktning Rockmusik. Inte en chans att jag frivilligt skulle flytta till ett ställe med 3 gatulampor som mestadels av tiden är trasiga.
Rätt fint här dock, men jävligt tråkigt.
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=16584&start=0Piktogram skrev:Det blir antingen en Dvorak eller en Schrötter det berodde tydligen på vad som fanns i lager. Följer upp sen när jag har spelat in den litegrann.mikkejohansson skrev:Berätta gärna sen vad det blev för bas och hur du trivs med den!
Dalkarlså? Folkis?
Haha, såklart är anledning att jag bosatte mig i Dalkarlså, folkhögskolan med inriktning Rockmusik. Inte en chans att jag frivilligt skulle flytta till ett ställe med 3 gatulampor som mestadels av tiden är trasiga.
Rätt fint här dock, men jävligt tråkigt.

- mikkejohansson
- Medlem++
-
- Nykomling
- mikkejohansson
- Medlem++
-
- Nykomling
Ahaa, I see. Han hälsar tillbaka iaf.mikkejohansson skrev:Piktogram skrev:Det ska jag göra, har ni lirat tilsammans eller är det via jobbet som musiklärare ni känner varandra?mikkejohansson skrev:Då får du hälsa Jonas H från mig. Knedy som hänger här gick också där förut...
Spelar då o då med en tjej som heter Magda ihop.
OnT; Fyfan vad jag är taggad på basen nu. Ska och hämta den v7, kommer var som ett barn på julafton alltså.