Ställen i stockholm
-
- Medlem
Ställen i stockholm
Åker ner till stockholm om ett par veckor och hoppas hitta en kontra där. Vilka ställen kan man kolla runt på om man letar efter detta, känns som att musikbörsen absolut inte är ett alternativ dock, men letar igenom alla musikaffärer jag kan få tag på. Även privatpersoner ofc.
- Diesel
- Medlem++
- Klopper
- Hedersmedlem
Det är John Daker som spökar!GrafZeppelin skrev:Luin Sitkey är Mr. Kontrabas i Stockholm. Han har ingen hemsida såvitt jag vet men slå upp hans namn på hitta.se
*edit* Det ekar här inne...

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
-
- Medlem
- Basmagnus
- Medlem++
Luin är mannen som fixade min kontra när den var i två delar. Halsen för sej o resten för sej... Har aldrig låtit bättre än efter besöket hos Dr Sitkey! Dessutom mycket trevlig människa!Basmagnus skrev:Japp, kan bara instämma med föregående talare! Men det händer att han även har basar från 20k inne så det är helt klart värt ett besök.