(bytte/köpte till mig den här av Anders Sköldqvist här på PB)

Men den här (Warwick Triumph) är faktiskt lite "tuffare" och mer Ak.kontra lik än de NS (WAW och Tjeckien) EUB som jag klämt lite påSamuel V skrev:Om du tycker det är jobbigt att spela elkontra, vänta bara tills du skaffar en akustisk
funkys**t skrev:Wow.. Den var lite kul! Den ser ut som en häxdoktor direkt hämtad ur djupaste Amazonas...
newheartshadow skrev:snyyyyyggingo skrev:Fler bilder
Inte jag heller (ännu) dessvärre.newheartshadow skrev:ahaa just ja du bytte mot den där.
Provade marcus gröna triumph i aggarp och den var trevlig att spela på, tyvärr är jag inte så bra på det bara.
ABSOLUTLiten skrev:Stort grattis!! Den va galet snygg i rött! Kul!
Åker den med till Glanshammar?
Tackar.200071 skrev:Grattis Ingo. Den har du förtjänat!! Men vad ska du köpa härnäst nu då?
Hade varit väldigt trevligt med ett proffstest !Tobbe skrev:Ser väldigt trevlig ut. Hade varit superkul att testa någon gång.
Vi får köra en PB väst träff hemma hos någon, så vi kan ta med lite basar också.
Du är så välkommen.Aesthetica skrev:Den där klämmer jag vääääldigt gärna på någon dag.
Toppen! är du i Göteborg någon dag framöver på t.ex pratabasträff får du gärna ta med den.ingo skrev:Du är så välkommen.Aesthetica skrev:Den där klämmer jag vääääldigt gärna på någon dag.