midlifecrisis skrev:Hittade den här hos den lokale handlaren.
Haha! Jag bor i indianapolis. Banjon är byggd av en kille som heter Stan Garrison och bor i en grannstad som heter Muncie.AlbinH skrev:midlifecrisis skrev:Hittade den här hos den lokale handlaren.
Hörru midlifecrisis! Kan inte du vara en schysst snubbe och uppdatera din profil med "hemort" PRONTO!![]()
Då slipper jag inbilla mig att banjon är "närproducerad" med allt vad det kan innebära av GAS mm...
Oh Yes!midlifecrisis skrev: Haha! Jag bor i indianapolis. Banjon är byggd av en kille som heter Stan Garrison och bor i en grannstad som heter Muncie.
Klippan hade varit kul men det är, som sagt, lite långtAlbinH skrev:Oh Yes!midlifecrisis skrev: Haha! Jag bor i indianapolis. Banjon är byggd av en kille som heter Stan Garrison och bor i en grannstad som heter Muncie.
Muncie!!
Växellådor!!! Jhu!
Oki, det är ju inte direkt nästgårds... då kommer du alltså inte till PB-träffen i Klippan imorgon?![]()
(och jag behöver inte ha GAS längre)
Den finns hemma hos mig nu! Skall försöka spela in nåt.Pebbe skrev:Cool pryl. Den skulle man fått klämma på. Om du har möjlighet att gå förbi handlaren och spela in en snutt ljud eller video vore det kung.
Fast jag tror det är godkänt om man har dubbla tandrader också...midlifecrisis skrev:På jobbet hävdar man att jag har alldeles för många tänder. För att bli trovärdig som banjospelare krävs en tand/käkkvot på Max 2....
Dansk_se skrev:Fast jag tror det är godkänt om man har dubbla tandrader också...midlifecrisis skrev:På jobbet hävdar man att jag har alldeles för många tänder. För att bli trovärdig som banjospelare krävs en tand/käkkvot på Max 2....
Grattis!!!midlifecrisis skrev: Den finns hemma hos mig nu! Skall försöka spela in nåt.