Basist sökes
-
- Medlem+
Basist sökes
Metal/hardcore basist som har viljan att lägga ner tid och engagemang på bandet. Inspelningar med mögligt myspaceljud finns:
http://www.myspace.com/digressionassassins
Vi är som band ute efter att förnya oss hela tiden och vara öppna för influenser, så tidigare inspelat material är inte ett mått på hur det "ska" låta utan snarare hur bandet lät då.
Hör av er!!!!
http://www.myspace.com/digressionassassins
Vi är som band ute efter att förnya oss hela tiden och vara öppna för influenser, så tidigare inspelat material är inte ett mått på hur det "ska" låta utan snarare hur bandet lät då.
Hör av er!!!!
- blackparkas
- Medlem++++
Hade det varit aningens mer trallvänligt hade jag lätt kunnat tänka mig att pendla...!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- blackparkas
- Medlem++++
Ulfern skrev:Om du känner att du får tid så hör av dig!!! Apropå andra svaret... Vi har mesat och "trallat" till oss lite grann på senaste tiden...
Ok!
Inget av det nyare inspelat?
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Medlem+
Vi repar i Solna ca 2-3 dagar i veckan. Målet är 3 men det är ju ibland en dag som faller bort av ena eller andra anledningen. Är det något som kan funka?
Vi har inget nyare inspelat, vi håller precis på och sätter ihop en massa låtar som förhoppningsvis kan börja spelas in i höst. Men lite mer groove och lite mindre skumma riffbyten är det väl skulle jag säga!
Vi har inget nyare inspelat, vi håller precis på och sätter ihop en massa låtar som förhoppningsvis kan börja spelas in i höst. Men lite mer groove och lite mindre skumma riffbyten är det väl skulle jag säga!
- Geddan
- VIP medlem
HaHaHa! *skrattar så magen hoppar*blackparkas skrev:Hade det varit aningens mer trallvänligt hade jag lätt kunnat tänka mig att pendla...!
Trallvänligt är inte det som direkt slår emot en när man klickar på den länken.

Grabbar! Livet är kul. Ni har bara inte insett det ännu.

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman