Blues/rock basist sökes i Örebro

Annonsera efter musiker eller erbjud dina tjänster
kingshighway
Nykomling

Blues/rock basist sökes i Örebro

Inlägg av kingshighway »

Är ett band som lirar egen musik, har precis bytt trummis men min brorsa funderar på att lägga av på bas och därför kollar jag om någon är intresserad att hoppa på.

Replokal finnes i Örebro, och vi skriver låtar i stil med Indigenous, Storyville, Black Crowes, Philip Sayce, Kenny Wayne Shepherd, Doyle Bramhall II mm.

så om du skulle vara intresserad skicka ett mejl till mig så kan vi snacka mer, jag har en del klipp jag skulle kunna skicka...tanken är att vi ska ut o lira Live och ha kul

egen utrustning är ett måste

ålder på oss är cirkus 25-30

/Kings Highway
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Kings Highway? Känner igen det namnet, har säkert sett en konsert med er nån gång...
/Linus
kingshighway
Nykomling

Inlägg av kingshighway »

Punkster skrev:Kings Highway? Känner igen det namnet, har säkert sett en konsert med er nån gång...
nja vi har mest spelat i Horndal trakten :) men det är klart att bandet florerar i övriga Sverige ;)

spelade på "Blowingroom Festival" för nåt år sen, kanske sett oss där?
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Aha, jag tror att ni repar på samma ställe som oss? Bildas lokaler på Norr i Örebro? Tror ni har lokalen bredvid vår...
/Linus
kingshighway
Nykomling

Inlägg av kingshighway »

Punkster skrev:Aha, jag tror att ni repar på samma ställe som oss? Bildas lokaler på Norr i Örebro? Tror ni har lokalen bredvid vår...
ja så kan det också vara :)
Skriv svar