Keyboardist Göteborg [Funnen]
- Cuba
- VIP medlem
Keyboardist Göteborg [Funnen]
Suck, vår keyboardist flyttar och säger därför upp sig i funkbandet.
Känner ni någon ledig keyboardist i Göteborg med omnejd så hör gärna av er:
http://www.bandfinder.se/band/view/12994
Känner ni någon ledig keyboardist i Göteborg med omnejd så hör gärna av er:
http://www.bandfinder.se/band/view/12994
Senast redigerad av Cuba den tor 15 apr 2010, 01:25, redigerad totalt 1 gånger.
- Cuba
- VIP medlem
- Cuba
- VIP medlem
Tack, det var snällt! Kompet repar på torsdag efter 19:00.Tössberg skrev:Ska tipsa en polare som är jävligt satans duktig, som jag brukar spela jazz med.
Och var var du igår? Jag stod och bankade froggen på dörren till 9an men ni var inte där.

- Tössberg
- Medlem++
Oj! Jag var i sängen med en fruktansvärd baksmällaCuba skrev:Tack, det var snällt! Kompet repar på torsdag efter 19:00.Tössberg skrev:Ska tipsa en polare som är jävligt satans duktig, som jag brukar spela jazz med.
Och var var du igår? Jag stod och bankade froggen på dörren till 9an men ni var inte där.. Förövrigt så har en av våra sångerskor sjunit i ditt nya band!

Vid närmare eftertanke tror jag min kamrat kanske redan kontaktat er? Han nämnde iallafall igår att han skulle söka ett funk-band som letade keyboardist.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Cuba
- VIP medlem
- Cuba
- VIP medlem
- LarsGBG
- Medlem+
Vassego, det är klart. Synd att det inte funkade. Han sa att ni hade ett spännande upplägg, med blås och allt, och att han blev glad för förfrågan.Cuba skrev:Tack för hjälpen LarsGBG. Jag kontaktade honom men han var inte intresserad.Cuba skrev:Tack så jättemycket! Det låter mycket intressant.LarsGBG skrev:Jag har också tipsat en kompis. Lasse heter han och är enormt duktig på jazz och funk. Sjunger bra gör han också.
således.... BUMP
Men att repa minst en gång i veckan var lite mycket för honom.
Lycka till!
- Cuba
- VIP medlem
Jo, det var det jag kände också. Det blir ju mycket rep i början, innan bandet "satt sig".LarsGBG skrev:Vassego, det är klart. Synd att det inte funkade. Han sa att ni hade ett spännande upplägg, med blås och allt, och att han blev glad för förfrågan.Cuba skrev:Tack för hjälpen LarsGBG. Jag kontaktade honom men han var inte intresserad.Cuba skrev:Tack så jättemycket! Det låter mycket intressant.LarsGBG skrev:Jag har också tipsat en kompis. Lasse heter han och är enormt duktig på jazz och funk. Sjunger bra gör han också.
således.... BUMP
Men att repa minst en gång i veckan var lite mycket för honom.
Lycka till!
Sen är det bara att lira....
Hyggligt av dig att kolla .....
P