Men, jag trodde alla RIKTIGA basister hade lite manligt sexig ölmage och pondus därefter!200071 skrev:Cuba skrev:Fast du är ju smal och DET passat in i imagen. Dom är som bergsgetter hela bunten.Samuel V skrev:Jag skulle nog kunna showa loss ordentligt, älskar verkligen att stå på scen - men jag är nog tyvärr för lång för att passa in i imagen...![]()
Jasså; det var därför du inte kunde vara med längre....
![]()
Maeryl Göteborg - Ny trummis sökes
- Tössberg
- Medlem++
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Cuba
- VIP medlem
200071 skrev:Cuba skrev:Fast du är ju smal och DET passat in i imagen. Dom är som bergsgetter hela bunten.Samuel V skrev:Jag skulle nog kunna showa loss ordentligt, älskar verkligen att stå på scen - men jag är nog tyvärr för lång för att passa in i imagen...![]()
![]()

Endast den som fyller ut min rock-rock (portierrocken) ordentligt får vara med i bandet.

- Tössberg
- Medlem++
Den lär jag fylla ut, så bred över bröstkorgen och axlarna som jag är. Magen ska vi inte prata om.Cuba skrev:200071 skrev:Cuba skrev:Fast du är ju smal och DET passat in i imagen. Dom är som bergsgetter hela bunten.Samuel V skrev:Jag skulle nog kunna showa loss ordentligt, älskar verkligen att stå på scen - men jag är nog tyvärr för lång för att passa in i imagen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Endast den som fyller ut min rock-rock (portierrocken) ordentligt får vara med i bandet.

Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Wazzo
- Medlem+
Aesthetica skrev:200071 skrev:Cuba skrev:Fast du är ju smal och DET passat in i imagen. Dom är som bergsgetter hela bunten.Samuel V skrev:Jag skulle nog kunna showa loss ordentligt, älskar verkligen att stå på scen - men jag är nog tyvärr för lång för att passa in i imagen...![]()
![]()

J-bas | P-Bas
death upon arrival
death upon arrival
- Cuba
- VIP medlem
- optic
- Medlem+
Kan dom flytta till Farsta?
Isåfall tar jag en audition.
Isåfall tar jag en audition.
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
- Tössberg
- Medlem++
-
- Medlem+++
- Tössberg
- Medlem++
Det är lugnt hörru.Cuba skrev:Aesthetica skrev:elakt att de inte hörde av sig oavsett, som de sa att de skulleCuba skrev:Maeryl har hittat basist.Trodde dom gjort det. Jag var nog lite snabb där. Missförstånd.... mitt fel.

-
- Medlem++
Ja han verkar ju inte direkt passa..
Han ser inte ut som den röjiga typen heller som dom söker i annonsen
Nej Scuba du får ringa mille och begära platsen tillbaka

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- blackparkas
- Medlem++++
YZZ skrev:Ja han verkar ju inte direkt passa..![]()
+1!!
Näeh, där får de minuspoäng...
5-strängad Sandberg dessutom ser det ut som va?
Nej Scuba, du passade nog bättre!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Medlem++
Japp sandberg 5a.. riktigt ful imo.blackparkas skrev:YZZ skrev:Ja han verkar ju inte direkt passa..![]()
+1!!
Näeh, där får de minuspoäng...
5-strängad Sandberg dessutom ser det ut som va?
Nej Scuba, du passade nog bättre!
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Tössberg
- Medlem++
och de ville inte ha mig bara för att jag inte ville spela femsträngat
:')
De valde mellan mig och honom, men han körde ju femsträngat så han är ju häftigare per definition.
Jag är faktiskt inte alls bitter över det, utan tar det med ro. Lite skoj att se bara.
:')
De valde mellan mig och honom, men han körde ju femsträngat så han är ju häftigare per definition.

Jag är faktiskt inte alls bitter över det, utan tar det med ro. Lite skoj att se bara.

- blackparkas
- Medlem++++
Hahaaa!
Härligt att se en människa med principer - och som håller på dem!
Den där musiken hade jag nog gärna plockat fram en B-sträng till dock, om de absolut måste ha det.

Den där musiken hade jag nog gärna plockat fram en B-sträng till dock, om de absolut måste ha det.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Tössberg
- Medlem++
Jag tyckte inte jag behövde ingen B-sträng när jag provade med dem... Hade snarare kört på en hög C i så fall.blackparkas skrev:Hahaaa!
EDIT: la till tre ord
- Cuba
- VIP medlem
Han platsar säkert, bara han får öva lite. Han fick 2 rep på sig innan första gigget. Bra gjort av honom! Jag var där och det gjorde nog inte saken bättre för honom.
. Karln var uppenbart otroligt nervös och han hann varken ställa in ljud eller volym på scen. Det kommer med lite erfarenhet.
Vad basljudet anbelangar så var det icke OK, IMO. Om det beror på basen eller om det är 4- eller 5-strängat vet jag inte.
Sen att stå i publiken och kolla på gamla bandet kändes ..... konstigt.
Filmade en liten snutt...:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qfza0g1- ... annel_page[/youtube]

Vad basljudet anbelangar så var det icke OK, IMO. Om det beror på basen eller om det är 4- eller 5-strängat vet jag inte.
Sen att stå i publiken och kolla på gamla bandet kändes ..... konstigt.
Filmade en liten snutt...:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qfza0g1- ... annel_page[/youtube]
- Tössberg
- Medlem++
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt: