Testtråd
- bootsy
- Medlem+++
Re: Testtråd
Var finns ni? Jag kan vara intresserad.Semborg i gästformat skrev:Hejsan jag är 7 år och söker en trummis som måste minst i alla fall vara 6 år. Vill helst lira psykadelisk speed jazz med danska popinfluenser.
Kan detta vara något för dig? Maila: abc@abc.com
(Detta är en testtråd)
Stallet liknar mest ett veteflak.
-
- Medlem+++
Jag uppfyller alla rekvisit, men har tyvärr norska popinfluenser....vad göra?bootsy skrev:Var finns ni? Jag kan vara intresserad.Semborg i gästformat skrev:Hejsan jag är 7 år och söker en trummis som måste minst i alla fall vara 6 år. Vill helst lira psykadelisk speed jazz med danska popinfluenser.
Kan detta vara något för dig? Maila: abc@abc.com
(Detta är en testtråd)
- BBQV
- Forumvärd
Aquas nerknarkade farföräldrar?Semborg i gästformat skrev:Vill helst lira psykadelisk speed jazz med danska popinfluenser.
- Peavey Dude
- Medlem++
BarbequeVillage skrev:Aquas nerknarkade farföräldrar?Semborg i gästformat skrev:Vill helst lira psykadelisk speed jazz med danska popinfluenser.

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
HAHAHAHA!!!Masayo skrev:BUMP
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Diesel
- Medlem++
fan också.. Aqua hamnade på min spellista tidigare ikväll på spotify när någon klassat det som rock..BarbequeVillage skrev:Aquas nerknarkade farföräldrar?Semborg i gästformat skrev:Vill helst lira psykadelisk speed jazz med danska popinfluenser.