Hej
Finnd det någon ledig sångare i Borås trakten, vi kör eget material i genren trash/Heavy......hör av er om ni är intresserade så skickar vi smakprov
Sångare
-
- Nykomling
Tjena
Hej jag är en 25årig sångare från jkpg, tyckte det ni skrev lät intressant, bor ju dock 8 mil ifrån men men.. Är komfortabel med att sjunga typ Pantera, Metallica , System of a down mm mm. Hör av er om det låter intressant, skicka gärna nått ni spelat in o låter det intressant kan jag ordna en sång inspelning nån fet låt.
Mvh T.W
Mvh T.W
-
- Medlem
Hej
Självklart kan jag skicka iväg ett par smakprov, skulle vara intresant att höra hur du "låter" också.
Skicka över en mail adress så sänder jag ett par låtar. Har du inspelnings möjligheter får du gärna lägga på lite sång och skicka över.
//Sonny
Självklart kan jag skicka iväg ett par smakprov, skulle vara intresant att höra hur du "låter" också.
Skicka över en mail adress så sänder jag ett par låtar. Har du inspelnings möjligheter får du gärna lägga på lite sång och skicka över.
//Sonny
FBT 500 BR -71/ Peavey Max 700/ Epiphone Thunderbird Pro V /LTD B-55/ Hohner professional PJ /EBS Multidrive/EHX Big Muff / EBS Microbass II
-
- Nykomling
Jag kan ordna inspelningar ja, min hotmail är heltzonika@hotmail.com . Har ni nån myspace eller nått?
-
- Medlem
Tar upp denna tråden igen då vi inte varit riktigt lyckosamma med att hitta en sångare. Någon som är sugen på lite melodiös metal? Vi har precis flyttat in i en ny större replokal och den behöver fyllas!
Hör av er så skickar jag låtarna, vår myspace ligger för tillfället nere pga namnstrul. Men kommer så snart det är löst
Hör av er så skickar jag låtarna, vår myspace ligger för tillfället nere pga namnstrul. Men kommer så snart det är löst
FBT 500 BR -71/ Peavey Max 700/ Epiphone Thunderbird Pro V /LTD B-55/ Hohner professional PJ /EBS Multidrive/EHX Big Muff / EBS Microbass II