Basist till coverband i umeå!!
-
- Nykomling
Basist till coverband i umeå!!
Tjena!
Vi söker efter en kompetent, taktfast rockbasist till vårat coverband!
Vi spelar covers av kiss, maiden, ac/dc , ozzy, zeppelin, accept etc..klassisk rock/metal helt enkelt!
Vi är i åldrarna 27-37år, replokal och gig finns.
Vill du ha kul och komma ut och spela, hör av dig snarast!!
/Stefan, Rattlesnake
Vi söker efter en kompetent, taktfast rockbasist till vårat coverband!
Vi spelar covers av kiss, maiden, ac/dc , ozzy, zeppelin, accept etc..klassisk rock/metal helt enkelt!
Vi är i åldrarna 27-37år, replokal och gig finns.
Vill du ha kul och komma ut och spela, hör av dig snarast!!
/Stefan, Rattlesnake
-
- Nykomling
- Valle
- VIP medlem
-
- Medlem+
Hur vågar du kalla Ume södern? :O Södern ligger minst 8 timmar från Umeådaionsavage skrev:Vad skall du göra härnere i södern?Valle skrev:Hade varit sjukt kul, tyvärr kommer jag nog ha rätt mycket att göra den närmsta tiden.Dessutom bor jag i Lule nån vecka till... Men hör med dom andra boysen som rabblades upp ovan.

-
- Medlem+
Jo, men i Gnestadaionsavage skrev:Det här är södern... har du inte sett att solen skiner?Pålsson skrev:Hur vågar du kalla Ume södern? :O Södern ligger minst 8 timmar från Umeådaionsavage skrev:Vad skall du göra härnere i södern?Valle skrev:Hade varit sjukt kul, tyvärr kommer jag nog ha rätt mycket att göra den närmsta tiden.Dessutom bor jag i Lule nån vecka till... Men hör med dom andra boysen som rabblades upp ovan.

-
- Nykomling
ahh, respons!! Du har svar Pålsson!
Melker: Hehe, är det du? Hade det på känn! Blev tvungen att sluta med Björn och David pga tidsbrist.
Vi var en salig samling.. trummisen ville spela dansband, jag å basisten blues/rock och du.. vette fan, men jag minns att du lirade nåt reggae-aktigt när du fick chansen! 
Hur går det själv med bandet?
Melker: Hehe, är det du? Hade det på känn! Blev tvungen att sluta med Björn och David pga tidsbrist.

Hur går det själv med bandet?
- Valle
- VIP medlem
Visst är det söderndaionsavage skrev:Vad skall du göra härnere i södern?Valle skrev:Hade varit sjukt kul, tyvärr kommer jag nog ha rätt mycket att göra den närmsta tiden.Dessutom bor jag i Lule nån vecka till... Men hör med dom andra boysen som rabblades upp ovan.

- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Valle
- VIP medlem
-
- Nykomling
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt: