Jaha då har vår käre basist beslutat sig för att söka sig till nya jaktmarker och lämnar därför en plats öppen i vår lilla Rockorkester.Vi kör lite stonerstukad hårdrock med en hel del fuzz och gung.2 plattor har vi släppt på Transubstans,bägge finns på spotify http://open.spotify.com/artist/71TxSWhwFTuky15xyZS9Yu" onclick="window.open(this.href);return false; +att det finns lite annat smått och gott på Youtube..bara att söka på Ponamero Sundown..när som i dagarna så dyker vår 1:a officiella video upp dessutom.
Vi håller just nu på att skriva låtar till nästa platta som vi hoppas ska kunna släppas under kommande vinter.
Vi har turnerat runt lite i europa några vändor genom åren bl.a England,Tyskland,Belgien och Frankrike.
Vanligtvis så repar vi 1-2 ggr i veckan i egen lokal i Veddesta/Järfälla och gigar på en måttlig nivå om kanske 15-20 gig/år ,vissa år mer vissa år mindre.
Önskemål från vår sida är väl en fingerspelande svängig och relativt teknisk snubbe i 30-40årsåldern men det ju inte hugget i sten..Vi själva är mellan 38 å 42 bast
Maila gärna om ni har frågor och gå in på http://www.ponamerosundown.com" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://www.facebook/ponamerosundown" onclick="window.open(this.href);return false; för att kolla in lite låtar och dyl.
Ponamero Sundown söker basist(Sthlm) edit:Basist funnen
-
- Medlem
Ponamero Sundown söker basist(Sthlm) edit:Basist funnen
Senast redigerad av ponameronicke den tis 19 mar 2013, 15:17, redigerad totalt 2 gång.
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
Re: Ponamero Sundown söker basist(Sthlm)
Riktigt ball!
Det är det där med reptider i jäkla Järfälla... (har inte bil och bor på andra sidan stan)
Annars tror jag det där skulle vara något för mig.
Det är det där med reptider i jäkla Järfälla... (har inte bil och bor på andra sidan stan)
Annars tror jag det där skulle vara något för mig.
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- TDHP
- Forumvärd
Va, nu igen?
Tarzan, ge det ett försök!
Bra skit!
Tarzan, ge det ett försök!
Bra skit!

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
-
- Medlem
Gitarristen bor i Skarpnäck och tar bilen ibland å pendeln ibland..
Japp Lasse,nu igen..suck,men men ,han kände sig inte riktigt hemma i vår genre så det var väl bäst så ändå
Japp Lasse,nu igen..suck,men men ,han kände sig inte riktigt hemma i vår genre så det var väl bäst så ändå
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
Jag kommer gärna och väsnas nån gång.
Den här veckan lirar jag på ENGELEN, men efter det borde det finnas tillfälle till en liten dejt.
Den här veckan lirar jag på ENGELEN, men efter det borde det finnas tillfälle till en liten dejt.
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- fieldflower
- Hedersmedlem
Vafan..!!
Om man haft tiden hade detta varit skitkul ju!
Bor nästgårds och musiken är ju kanonskön!
Men coverbandet blir nog kvar och 2-3 rep i veckan funkar bara inte...
Ledsen fältblomma!
Om man haft tiden hade detta varit skitkul ju!
Bor nästgårds och musiken är ju kanonskön!
Men coverbandet blir nog kvar och 2-3 rep i veckan funkar bara inte...
Ledsen fältblomma!

Medlem i PB50+
-
- Medlem
Videon kan avnjutas här för den som är intresserad http://youtu.be/wXICklE3o98" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Medlem
Hepp..glömt att uppdatera här men vi har hittat en basist så case closed så att säga