Beyond Visions söker ny basist. Följ länken nedan för mer information och lyssning av demolåtar till vårt kommande debutalbum:
http://www.beyondvisions.net/tryout2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoppas vi hörs!
Med vänliga hälsningar
Beyond Visions
Basist sökes
- Tripod
- Medlem++
Re: Basist sökes
Jag är inte spekulant på platsen, men vore det inte på sin plats med lite uppgifter om t ex var ni bor eller hur gamla ni är? Är ni tonåringar så är det kanske inte optimalt med en 45-årig basist?
Vad det är för musikstil framgår väl antagligen om man klickar på videon på er webbsida, men det skulle inte skada med den upplysningen lite tidigare också.
Vad det är för musikstil framgår väl antagligen om man klickar på videon på er webbsida, men det skulle inte skada med den upplysningen lite tidigare också.
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
smarkebo på Skype
-
- Medlem+
I övrigt var länken förträfflig. Tripod glömde bara nämna det 
Lycka till!

Lycka till!
- Tripod
- Medlem++
Ja, självfallet, det glömde jag.
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
smarkebo på Skype
smarkebo på Skype
- engson
- Hedersmedlem
Inte särskilt förträfflig länk tycker jag...
Den leder till en automatisk nerladdning av en zip-fil...
Sånt gillar inte jag alls.
- Cuba
- VIP medlem
Och i den finns all information om bandet.engson skrev:Inte särskilt förträfflig länk tycker jag...
Demos, var de håller till, instruktioner om hur man söker till bandet, Biography, Line-up, Discography etc. etc.
- cub
- Medlem++
Men skulle mycket väl också kunna innehålla virus. Att länka till en zip-fil på en hemsida är inte optimalt. När sidan ändå finns, varför inte lägga informationen där?Cuba skrev:Och i den finns all information om bandet.engson skrev:Inte särskilt förträfflig länk tycker jag...
Demos, var de håller till, instruktioner om hur man söker till bandet, Biography, Line-up, Discography etc. etc.
-
- Nykomling
Hej
Var det någon som hade ett intresse att provspela som basist? Letas fortfarande efter någon som kan bli full medlem
/Alex
Var det någon som hade ett intresse att provspela som basist? Letas fortfarande efter någon som kan bli full medlem

/Alex