DDR2 minnen köpes

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

DDR2 minnen köpes

Inlägg av Lestrange »

Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Jag ska kolla lite i lådorna, men lovar inget.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

Som so-lärare var min första reaktion: Vem fan vill ha minnen från DDR!?!
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
BB3000S
VIP medlem

Inlägg av BB3000S »

BBQV skrev:Som so-lärare var min första reaktion: Vem fan vill ha minnen från DDR!?!
:lol:
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |

| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |

Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Eagle Hazze skrev:Jag ska kolla lite i lådorna, men lovar inget.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Kan detta va nåt?

Bild

Edit: För klent såg jag nu.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Re: DDR2 minnen köpes

Inlägg av GandhiMK2 »

Lestrange skrev:Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
Menar du såna här DYRGRIPAR?:
http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=308362
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

Inlägg av Lestrange »

f-bass skrev:
Lestrange skrev:Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
Exakt sådana. Kanske tycker du att det är roligt att man som sjukpensionär inte har råd att slänga ut 560:- på nya minnen?
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Inlägg av GandhiMK2 »

Lestrange skrev:
f-bass skrev:
Exakt sådana. Kanske tycker du att det är roligt att man som sjukpensionär inte har råd att slänga ut 560:- på nya minnen?
Sorry. My bad. Läste inte att du skulle ha många. Har på sista tiden förundrat mej över "Är det någon som har en plastpåse att sälja. Gärna med minst ett fungerande handtag"-trådarna här i säljes and it got the better of me...;-)
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

Inlägg av Lestrange »

f-bass skrev:
Lestrange skrev:
f-bass skrev:
Sorry. My bad. Läste inte att du skulle ha många. Har på sista tiden förundrat mej över "Är det någon som har en plastpåse att sälja. Gärna med minst ett fungerande handtag"-trådarna här i säljes and it got the better of me...;-)
Precis! Ibland är det liiite väl drastiskt. På ljudbojen har någon annonserat ett tag efter en mickkåpa till strata. En ny kostar typ tjugo spänn! ...fast om man inte har en butik i närheten, tillkommer frakt och avgifter. Sen måste man kanske handla för över 200:-, osv. Om jag bara skulle ha en minneskrets hade jag funderat på nytt.
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Skriv svar