Köpes en aktiv SUB till Surroundförstärkare.
Bör ligga på minst 200W och med minst en 10 tum i. Bra skick.
Inga Fantasipriser
//Mats
KÖPES/ aktiv sub HI-FI
- mats
- Medlem+
- jbass
- Medlem+
Re: KÖPES/ aktiv sub HI-FI
PM skickat. Har en 15"'s basreflexavstämd låda som drivs av 800W slutsteg med aktiva filter som jag inte har plats för längre. ca 180L volym...! Stor och tung. Bra och mycket bas - oh ja. Billigt!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+
US Lakhead [courtesy DoggyD]
- mats
- Medlem+
För stor, jag söker en sub till stereon hemma.jbass skrev:PM skickat. Har en 15"'s basreflexavstämd låda som drivs av 800W slutsteg med aktiva filter som jag inte har plats för längre. ca 180L volym...! Stor och tung. Bra och mycket bas - oh ja. Billigt!
Tack iaf.
- Phear
- Medlem+
Kompisen har en Rel som jag tror är till salu. Kan kolla med honom ifall d e intressant? Vet inte modell just nu men jag tror det sitter en 10" bas i...
Yamaha BB800 -78, --->Boss ODB3->MP FORREST GREEN--->Fafner mkI---->Tks2128---->KABRÖÖÖÖT!
- mats
- Medlem+
Låter bra, kolla gärna upp vad det är, spec och pris. TackarPhear skrev:Kompisen har en Rel som jag tror är till salu. Kan kolla med honom ifall d e intressant? Vet inte modell just nu men jag tror det sitter en 10" bas i...
- Phear
- Medlem+
Kompisen har visst ångrat sig och ska behålla sin Rel sub.
Kolla http://www.hifimagasinet.com" onclick="window.open(this.href);return false; , finns mycket annonser där...
Kolla http://www.hifimagasinet.com" onclick="window.open(this.href);return false; , finns mycket annonser där...
Yamaha BB800 -78, --->Boss ODB3->MP FORREST GREEN--->Fafner mkI---->Tks2128---->KABRÖÖÖÖT!