Säljer min Sony A300 med tillbehör pga nyköp. Se lista nedan med priser. Bilder finns i galleriet i länken.
Jag är mycket varsam med mina grejer! Inget är trasig, allt är välskött. Alla objektiv passar denna kamera.
Skickas mot fraktkostnad. Objektiven skickas på egen risk - jag packar dem så bra jag bara kan men jag ansvarar inte för Postens hantering... Annars kan allt hämtas i Örebro.
Vill du köpa flera saker? Säg till så kan du få lite rabatt!
Bilder: http://sale.poorcadaver.com/
Sony A300 med tillhörande objektiv 18-70 mm f3,5-5,6
Medföljer: originalförpackning, laddare, originalbatteri, alla kablar, bruksanvisningar, minneskort (Compact Flash, 1 st 8 GB + 1 st 512 MB). Kameran och objektivet är i mycket fint skick. Inga skador, inga skavanker! 10,2 megapixel. UV-filter på objektivet. Motljusskydd medföljer. Perfekt kit för nybörjarfotografen.
Pris: 2500 kr.
Objektiv Sigma 70-300 mm f4-5,6 DG Macro
Mycket fint skick, i originalkartong, med UV-filter. Motljusskydd medföljer.
Pris: 900 kr (nypris för senaste modellen ca 2400 kr).
Objektiv Minolta 50 mm f1,7 AF
Ett klassiskt objektiv som funnits länge och som fortfarande är många fotografers favorit. Autofokus, mycket ljusstarkt, med UV-filter.
Pris: 500 kr.
Batterigrepp
Ej original. Passar A300. Rymmer två batterier. Ta porträttfoton utan att vrida sönder handleden!
Pris: 300 kr (nypris 600 kr).
Extra batteri
Ej original. Passar A300.
Pris: 300 kr (nypris 600 kr).
Blixt Sigma EF-530 DG ST
Passar A300. Diffusor och fotstöd medföljer.
Pris: 800 kr (nypris 1200 kr).
Fjällkontroll Andersson till Sony-kameror
OBS, passar ej A300! Passar ett gäng nyare modeller. Är du intresserad så kollar jag om den passar din kamera! Oanvänd (pga av felköp).
Pris: 50 kr (nypris 100 kr).
Fjärrkontroll med sladd
Passar A300! Inget märke. Oanvänd.
Pris: 50 kr.
Tripod König KN-tripod 10
Pyttelitet stativ, 10 cm ihopfällt, 17 cm utfällt. Oanvänd.
Pris: 50 kr.
Sony A300 systemkamera med tillbehör
- PoorCadaver
- Medlem+