Diablo II bortskänkes
- Hultberg
- Medlem+
Diablo II bortskänkes
Har lyckats köpa på mig två ex av Diablo II och ger bort det ena till bättre behövande. Spelet är fortfarande inplastat.
Är det någon som är sugen på lite nostalgi kan denne skicka pm med adress så skickar jag det omgående.
Är det någon som är sugen på lite nostalgi kan denne skicka pm med adress så skickar jag det omgående.
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
- newheartshadow
- VIP medlem
-
- VIP medlem
Ja jävla vilket roligt spel..
3:an ska bli sjukt skoj o spela.
3:an ska bli sjukt skoj o spela.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wazzo
- Medlem+
Haha. Kul med en massa tppk elr? Tröttnade rätt fort på alla hack som fanns i cirkulation, fy. Hade en level 95 smite/foh paladin hc dock.. Sen är det ju lamt att nöta baalruns i år och dag..mackan skrev:Softcore? Vad är det för tjafs?Wazzo skrev:Pshh, jag äger er alla! Softcore europe nonladder säger jag bara, bring it on!
Min SC smite/foh pala kom ju till level 97 och var ju grymt häftig.. bugbelt och grejer vettu!
J-bas | P-Bas
death upon arrival
death upon arrival
- mågis
- Medlem+
Ursäkta och förlåt, men vad i helvete betyder detta...?Wazzo skrev:Haha. Kul med en massa tppk elr? Tröttnade rätt fort på alla hack som fanns i cirkulation, fy. Hade en level 95 smite/foh paladin hc dock.. Sen är det ju lamt att nöta baalruns i år och dag..mackan skrev:Softcore? Vad är det för tjafs?Wazzo skrev:Pshh, jag äger er alla! Softcore europe nonladder säger jag bara, bring it on!
Min SC smite/foh pala kom ju till level 97 och var ju grymt häftig.. bugbelt och grejer vettu!

Keep on rocking motherfuckers...
Mesa M9 Carbine + Mesa PH 412
Mesa Big Block 750 + Mesa PH 410
Warwick Corvette Nirvana Black
Mesa M9 Carbine + Mesa PH 412
Mesa Big Block 750 + Mesa PH 410
Warwick Corvette Nirvana Black
- Zyrran
- Medlem++
mågis skrev:Ursäkta och förlåt, men vad i helvete betyder detta...?Wazzo skrev:Haha. Kul med en massa tppk elr? Tröttnade rätt fort på alla hack som fanns i cirkulation, fy. Hade en level 95 smite/foh paladin hc dock.. Sen är det ju lamt att nöta baalruns i år och dag..mackan skrev:Softcore? Vad är det för tjafs?Wazzo skrev:Pshh, jag äger er alla! Softcore europe nonladder säger jag bara, bring it on!

- Taurus
- Medlem++
Frugan och jag var/är rejält nernördade i Diablo 2-träsket. När vi lirade som mest runt patch 1.09 var jag mäkta stolt över min hc 99 orb/nova-sorc - jag vill inte ens tänka på hur många timmar jag grindade med henne i kohagen... Attans vad knäckt jag var när hon dog lag-döden nere hos Mephe, strax efter det slutade vi spela 
Nu har vi börjar lira en hel del igen eftersom patch 1.13 nyss är släppt. Vi levlar en skellienec/trap-ass-duo i nya laddern, nu på level 76 och vi sitter fast vid ancients i hell - nec/assa-duon har varit kanon, men eftersom vi kör helt otwinkat bortsett från en Homunculus som jag fick för en PUL-runa har vi helt enkelt för dåliga prylar för att ta oss förbi. Minst två av dom spawnar ju som lightningimmuna och mina skelett är på för låg level för att klara matchen ut.
Nu har vi i och för sig ramlat över en Pul, Mal och en Lo (!), så jag ska ut i traden ikväll och se om jag kan deala till mig lite fläskigare gear.
Vill nån tjöta lite brukar jag vara ute på *pulverkaffe3

Nu har vi börjar lira en hel del igen eftersom patch 1.13 nyss är släppt. Vi levlar en skellienec/trap-ass-duo i nya laddern, nu på level 76 och vi sitter fast vid ancients i hell - nec/assa-duon har varit kanon, men eftersom vi kör helt otwinkat bortsett från en Homunculus som jag fick för en PUL-runa har vi helt enkelt för dåliga prylar för att ta oss förbi. Minst två av dom spawnar ju som lightningimmuna och mina skelett är på för låg level för att klara matchen ut.
Nu har vi i och för sig ramlat över en Pul, Mal och en Lo (!), så jag ska ut i traden ikväll och se om jag kan deala till mig lite fläskigare gear.
Vill nån tjöta lite brukar jag vara ute på *pulverkaffe3
- Taurus
- Medlem++