Vi säljer två subbar som inte riktigt kom till användning som vi hade tänkt. Info om dom finns här: http://www.thomann.de/se/the_box_ta18.htm
Dom är använda men i utmärkt skick. Lite skabbiga kanske, men funkar perfekt!
Pris: 6000 kr inkl frakt inom Skåne/Blekinge.
Skickas icke. Väger 45 kg st. Men transport kan erbjudas inom Skåne och Blekinge.
Senast redigerad av engson den ons 08 jun 2011, 17:12, redigerad totalt 6 gång.
Zon Sonus Special skrev:Hur bra stöt är där i dom?
När jag övar på Smoke on the Water så liksom studsar jag mot väggen och får kämpa för att hålla mej på benen! Och då är dom ändå bara på 8,5. Dom går ända till 11...
När jag övar på Smoke on the Water så liksom studsar jag mot väggen och får kämpa för att hålla mej på benen! Och då är dom ändå bara på 8,5. Dom går ända till 11...
Vart stoppar man pinnar i dansband ? nån som vet ?
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
B-Å Åhs skrev:Vart stoppar man pinnar i dansband ? nån som vet ?
Man skruvar fast dom i dansgolvet, så att berusade gentlemän ska ha nåt att rikta in sej mot. Man kan också använda dom till att stoppa in i munnen på käftiga basister...
Kanske... ska kolla lite på den modellen. Tror att jag har testat nån som kanske hette B1re... är denna ungefär samma eller?
Byte rakt av, eller hur mycket är en B2r värd?
Den e snygg annars! Kropp i lila genomskinlig akryl!
Ja... skulle kunna tänka mig antingen min Westone 4:a (Matsumoko) eller kanske min Jackson (PerformerPS1? tror jag den heter)gura isåfall. Kastar också in en Zoom också då, har en BasZoom och en gurZoom. Fritt val! För att fresta lite till...
Newgreen och jag försöker deala ihop ett byte... och jag kommer nog att vilja sälja ev inbytesobjekt ganska omgående. Så om nån läser här, och känner sej sugen på att köpa en Wesley eller Westtone eller Jackson, så kan ni väl hojta till... :) Så jag vet vad jag ska ta i inbyte, hehe! ;)