Sjusträngad stratocastergitarr ej längre till salu

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Sjusträngad stratocastergitarr ej längre till salu

Inlägg av Tössberg »

Troligen av squier-härkomst, men oklart. Ej standard fenderskalle utan något hemmagjort som jag lyckligtvis inte är skyldig till. Sunburst. Troligen har lödningar släppt då bara stallmikrofonen (humbucker) fungerar. Har tyvärr ej möjlighet att ta bild på skrotet. Ge mig ett bud, jag är glad även för skambud. Den har svajstall men ingen svajarm, rosewoodbräda och två singlecoils utöver humbuckern. Den är synnerligen vanvårdad, men den låter om man kopplar in den i förstärkare och då låter den ganska likt en lite muddigare strata. Typ.

Obs: Alla skambud beaktas.
Senast redigerad av Tössberg den ons 22 jun 2011, 13:01, redigerad totalt 1 gånger.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++

Inlägg av FreCKo »

JAG BJUDER EN FIN PILSNER! Eventuellt också nakenbilder på Roland...
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

FreCKo skrev:JAG BJUDER EN FIN PILSNER! Eventuellt också nakenbilder på Roland...
Jag har redan nakenbilder på Roland! Bättre kan du.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Du kan få ett långkok för den.
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

Inlägg av Lestrange »

Jag skulle kunna vara intresserad, men är det verkligen omöjligt att fixa en bild?
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

Jag ska försöka få hit nån kompis med nån häftig iPhone eller något. Jag är sk digitalkamerahandikappad.
Användarvisningsbild
Mr_Moore
Medlem

Inlägg av Mr_Moore »

Är också intresserad av den, avvaktar bilder.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

Ekonomisituationen har klarat upp sig, så jag tar tillbaka säljesannonsen. Det här gamla åbäket ska inte skiljas från pappa än på ett tag...
Skriv svar