Har nog inget med hur nytt det är att göra, byta kontakt får man ev. göra ändå om de är en gammal Volvo.
Byt till ISO-kontakt så kan du köra vad som helst.
Själv har jag en gammal JVC som bara funkar som radio liggandes, och en nyare JVC som är till för Camaron som inte används..
Den förstnämnda vill jag dock ha kvar av sentimentala skäl (första stereon jag köpte till första riktiga bilen:)) och den andra kan ju kanske användas nå´n dag när man orkar besikta Camaron..
blackparkas skrev:Har nog inget med hur nytt det är att göra, byta kontakt får man ev. göra ändå om de är en gammal Volvo.
Byt till ISO-kontakt så kan du köra vad som helst.
Själv har jag en gammal JVC som bara funkar som radio liggandes, och en nyare JVC som är till för Camaron som inte används..
Den förstnämnda vill jag dock ha kvar av sentimentala skäl (första stereon jag köpte till första riktiga bilen:)) och den andra kan ju kanske användas nå´n dag när man orkar besikta Camaron..
'
iso kontakt låtar bra, ska pröva det. Har en ny stereoligger som inte vill fungera, då kanske den gör det med iso kontakten.
Berätta vad du vill ha, så kan jag snacka med mina polare så fixar dom det, snorbilligt.
Kan du vänta till 2/9 ?
Då kommer jag kanske att träffa dom på Lunds Humorfestival.
Jag har äran att spela bas i bandet som kompar Peter Wahlbeck och Jan Sigurd.
Vi skall byta stereon i segelbåten. Den funkar precis skitbra och har tom. usb-ingång. Det enda felet på den är att den saknar aux-in och att vi tappat bort fjärren till den.
Den kanske kan tänkas kosta ett par hundringar...
magnus_s skrev:Vi skall byta stereon i segelbåten. Den funkar precis skitbra och har tom. usb-ingång. Det enda felet på den är att den saknar aux-in och att vi tappat bort fjärren till den.
Den kanske kan tänkas kosta ett par hundringar...