mitt företag har fest för kunder och bekanta på kvällen torsdag 17/11 i Gamla Stan i Stockholm. Det "vanliga" bandet (som jag ingår i) har fått förhinder och vi letar nu alternativ.
Lokalen är ganska liten och har lågt i tak så det handlar inte om någon jätteuppsättning. I publiken kan finnas allt mellan 20 och 200 pers (totalt - får inte plats mer än 60 i rummet samtidigt)
Genren kan vara i princip allt utom death metal, grindcore osv. Temaband funkar säkerligen alldeles utmärkt och litet mer avancerade trubadurer också. Publiken kan vara allt från stel och avvaktande till sjukt röjande - det beror helt på kvällen och bandet.
Är det någon som är intresserad eller har några bra alternativ? Giget sker vitt och inga konstigheter i övrigt. Det är självklart att föredra att bandet själva har med sig ljud och (litet) ljus.

Edit: Jag kom på att vi är öppna för alternativet att ta in en originalartist också. Ingen kändis men kanske någon som är på gång och vill promota sig. Har ni såna på lut så är det bara att säga till.