Finansiering måste ordnas så därför säljer jag ett antal guror. Finns i Eskilstuna men kan levereras till Örebro eller Arboga. Västerås kan säkert också ordnas.
Frakt går nog att ordna men då betalar köparen detta.
Ibanez Gio 7:a. En hel del ding och dongs men allt fungerar som det ska. Förvånansvärt bra skulle jag nog säga. Passar utmärkt till den som vill prova på en 7:a eller varför inte som ett moddningsprojekt?
Pris: 1000 riskdaler

Texas strata med GFS lipstick mickar. I princip nyskicka, endast nåt minimalt litet märke. Bilderna stämmer inte riktigt i färgen, den drar mer mot grönt i verkligheten.
Pris: 1500

Washburn N1 i mycket bra skick. Kanonskön och snabb hals! Löjligt prisvärt. Split mha push/pull i volympotten
Pris: SÅLD

Squier '51 i bra skick. Lite ovanlig modell med fast stall. En del dings och repor men inget djup. Plektrumskyddet är bytt till ett i pärlemor, det ursprungliga vita följer såklart med.
Skickar även med en ny kontrollplatta som gör det möjligt att montera en normal 3 eller 5 läges switch istället för den roterande switch som sitter där nu. Stallmicken är splittbar genom push/pull i tonpotten. Halsen aningen åt det fetare hållet med skön sidenmatt känsla.
Pris: 2000

HPD strata
Kropp från en Stagg i riktigt trä med riktigt bra lack med lite metallic i vilket inte riktigt framgår av bilderna.
Stallet är original men blocket är bytt till ett rejält mässingsblock från GFS. Dock matchar inte hålen för svajspaken i blocket i svajet och det är lite trångt för själva blocket så svajet är i praktiken blocket. Original lilla stackars zinkblocket följer med.
Mighty Mite hals med härligt feta jumboband och Gotoh stämmisar, mycket litet spelad.Bandändarna har krupit ut lite under vintern och skulle behöva några drag med filen. Inte så att man skär sig men lite strävt äfr det allt.
Mickarna är GFS Neovin Rock Set. Varken volym eller tonkontroller är inkopplade utan signalen gåt direkt från switchen till utjacket. Som synes har jag inte hittat nån knopptill switchen.
Pris: 2500