http://www.musikborsen.se/itempg.aspx?i ... tno=254928
I nyskick använd några timmar bara, Nypris: 2500sek plus tillbehörspaketet för 250sek på Musikbörsen.
Jag vill ha 2000sek inklusive frakt för denna eminenta inspelningsapparat.
Kanonljud verkligen och HD-bild. Det enda lite dåliga är redigeringsprogrammet som följer med, men man kan ju använda andra program.
Senast redigerad av SvenGustaf den tor 23 jun 2011, 19:58, redigerad totalt 3 gång.
Seså! Köp den här nu, innan jag börjar ångra att jag sålde min...
För du vill väl inte en fyrsträngad Westtone Matsumoku (från slutet av 80-talet) som byte?? ;)
engson skrev:Seså! Köp den här nu, innan jag börjar ångra att jag sålde min...
För du vill väl inte en fyrsträngad Westtone Matsumoku (från slutet av 80-talet) som byte??
Vad är det för slags bas? nej jag behöver ju en baslåda egentligen, men skicka en bild på basen man vet ju aldrig
Ja jag får då absolut inget gehör från bandet gällande denna så jag tar det som att intresset inte finns. Synd, för det vore väldans smidigt att ha i repan, i bussen och live. Alltid kul att dokumentera.
Hellish skrev:Ja jag får då absolut inget gehör från bandet gällande denna så jag tar det som att intresset inte finns. Synd, för det vore väldans smidigt att ha i repan, i bussen och live. Alltid kul att dokumentera.
Misstänker att du inte fått dem att fatta att ni ska spendera minst dubbelt så mycket pengar på ljus som ljud heller?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Hellish skrev:Ja jag får då absolut inget gehör från bandet gällande denna så jag tar det som att intresset inte finns. Synd, för det vore väldans smidigt att ha i repan, i bussen och live. Alltid kul att dokumentera.
Haha jag känner igen det där från vårat band också
För du vill väl inte en fyrsträngad Westtone Matsumoku (från slutet av 80-talet) som byte??
Vad är det för slags bas? nej jag behöver ju en baslåda egentligen, men skicka en bild på basen man vet ju aldrig