DDR2 minnen köpes
- Lestrange
- Medlem+
DDR2 minnen köpes
Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
- BBQV
- Forumvärd
- BB3000S
- VIP medlem
- GandhiMK2
- Medlem++
Re: DDR2 minnen köpes
Menar du såna här DYRGRIPAR?:Lestrange skrev:Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=308362
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- Lestrange
- Medlem+
Exakt sådana. Kanske tycker du att det är roligt att man som sjukpensionär inte har råd att slänga ut 560:- på nya minnen?f-bass skrev:Menar du såna här DYRGRIPAR?:Lestrange skrev:Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
- GandhiMK2
- Medlem++
Sorry. My bad. Läste inte att du skulle ha många. Har på sista tiden förundrat mej över "Är det någon som har en plastpåse att sälja. Gärna med minst ett fungerande handtag"-trådarna här i säljes and it got the better of me...Lestrange skrev:Exakt sådana. Kanske tycker du att det är roligt att man som sjukpensionär inte har råd att slänga ut 560:- på nya minnen?f-bass skrev:Menar du såna här DYRGRIPAR?:Lestrange skrev:Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!

? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- Lestrange
- Medlem+
Precis! Ibland är det liiite väl drastiskt. På ljudbojen har någon annonserat ett tag efter en mickkåpa till strata. En ny kostar typ tjugo spänn! ...fast om man inte har en butik i närheten, tillkommer frakt och avgifter. Sen måste man kanske handla för över 200:-, osv. Om jag bara skulle ha en minneskrets hade jag funderat på nytt.f-bass skrev:Sorry. My bad. Läste inte att du skulle ha många. Har på sista tiden förundrat mej över "Är det någon som har en plastpåse att sälja. Gärna med minst ett fungerande handtag"-trådarna här i säljes and it got the better of me...Lestrange skrev:Exakt sådana. Kanske tycker du att det är roligt att man som sjukpensionär inte har råd att slänga ut 560:- på nya minnen?f-bass skrev:Menar du såna här DYRGRIPAR?:Lestrange skrev:Jag vill köpa fyra stycken 1 gig DDR2 minnen till stationär dator. Minst 533mHz, men snabbare kan funka. Lite osäkert att köpa via Blocket, så om någon här sitter och trycker på minnen från fornstora dagar, köper jag gärna!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South