Gitarrstärkare Marlboro G-50R = 200:- ev skänkes
- jisac
- VIP medlem
Re: Sv: Gitarrstärkare Marlboro G-50R = 200:- ev skänkes
Här finns intresse, bor du mitt i smeten?
- jisac
- VIP medlem
Re: Sv: Gitarrstärkare Marlboro G-50R = 200:- ev skänkes
Jag önskar att det hade varit så enkeltFalcon skrev:Bor i hökarängen, stockholm. När hämtar du den?jisac skrev:Här finns intresse, bor du mitt i smeten?

- brempa
- Medlem+
Re: Gitarrstärkare Marlboro G-50R = 200:- ev skänkes
Jag kan hämta den åt dig, på tisdag gissar jag, om du vill. Jag bor i Älvsjö och den kan stå i garaget till dess att du har vägarna förbi.
Anders
Anders
Precision Fernandes Burny Olds (B/RW) | Aguilar Tonehammer 500 | Octaray | Bass RC Booster | TKS S112 | Buescher Soprano Saxophone 1927 | Keiwerth Alto Saxophone 193X | Conn Tenor Saxophone 198X | Martin Baritone Saxophone 1962
- jisac
- VIP medlem
Suveränt! Tackarbrempa skrev:Jag kan hämta den åt dig, på tisdag gissar jag, om du vill. Jag bor i Älvsjö och den kan stå i garaget till dess att du har vägarna förbi.
Anders

- AlbinH
- VIP medlem
brempa, Respect! 
Pratabas när det är som bäst!
Jag gillar det här plejset!

Pratabas när det är som bäst!
Jag gillar det här plejset!

Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
- brempa
- Medlem+
Tja!Falcon skrev:Låter bra för mig. Är hemma efter 17:00.brempa skrev:Jag kan hämta den åt dig, på tisdag gissar jag, om du vill. Jag bor i Älvsjö och den kan stå i garaget till dess att du har vägarna förbi.
Anders
Nu gick jag hem lite tidigare från jobbet idag, har åkt på en rejäl förkylning. Hoppas att jag kan komma förbi imorgon. Adress och telefonnummer till dig kan vara bra att ha:-)
Jag slår en signal imorgon em.
Anders
Precision Fernandes Burny Olds (B/RW) | Aguilar Tonehammer 500 | Octaray | Bass RC Booster | TKS S112 | Buescher Soprano Saxophone 1927 | Keiwerth Alto Saxophone 193X | Conn Tenor Saxophone 198X | Martin Baritone Saxophone 1962
- brempa
- Medlem+
Hämtad och räddad från soptippen.
Jisac, skicka ett PM när du vill hämta den eller om du ångrar dig och inte vill ha den.
Anders
Jisac, skicka ett PM när du vill hämta den eller om du ångrar dig och inte vill ha den.
Anders
- jisac
- VIP medlem
I will!brempa skrev:Hämtad och räddad från soptippen.
Anders