Håller på med en storrensning hemma och har kommit fram till att jag lika gärna kan sälja dessa.
En klassisk nylonsträngad gitarr av märket Landola som låter bra, men skulle nog behöva lite TLC. Säljer den i samma skick jag köpte den i för 200kr eller högstbjudande.
Vänsterhänt Ibanez stålsträngad akustisk gitarr med en spricka i huvudet precis bakom sadeln. Behöver repareras uppenbarligen, har bara inte gjort det. Kan säkert göras om till en lampa eller något om man känner för det, eller ha den som en avancerad paddel. 300kr eller högstbjudande.
2 vänsterhänta akustiska gitarrer i halvbra skick
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
Re: 2 vänsterhänta akustiska gitarrer i halvbra skick
Äh, skitsamma. Bortskänkes mot att någon kommer och hämtar skiten. Eller vänta, en påse gifflar vill jag i alla fall ha!
- inber
- VIP medlem
2 vänsterhänta akustiska gitarrer i halvbra skick
Den klassiska gitarren tar jag gärna. Den andra var för vänsterhänta, om jag förstod rätt. Jag bor i Nacka, så jag kan lätt åka över med gifflar.FreCKo skrev:Äh, skitsamma. Bortskänkes mot att någon kommer och hämtar skiten. Eller vänta, en påse gifflar vill jag i alla fall ha!

EDIT: hur läser jag? Båda är ju för vänsterhänta! Då avstår jag.
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
- FreCKo
- Medlem++
Den klassiska gitarren är för högerhänta egentligen, jag har bara strängat om den!inber skrev:Den klassiska gitarren tar jag gärna. Den andra var för vänsterhänta, om jag förstod rätt. Jag bor i Nacka, så jag kan lätt åka över med gifflar.FreCKo skrev:Äh, skitsamma. Bortskänkes mot att någon kommer och hämtar skiten. Eller vänta, en påse gifflar vill jag i alla fall ha!
EDIT: hur läser jag? Båda är ju för vänsterhänta! Då avstår jag.

- inber
- VIP medlem
Då tar jag den gärna. Jag PM:ar dig så bestämmer vi när jag kommer.FreCKo skrev:Den klassiska gitarren är för högerhänta egentligen, jag har bara strängat om den!inber skrev:Den klassiska gitarren tar jag gärna. Den andra var för vänsterhänta, om jag förstod rätt. Jag bor i Nacka, så jag kan lätt åka över med gifflar.FreCKo skrev:Äh, skitsamma. Bortskänkes mot att någon kommer och hämtar skiten. Eller vänta, en påse gifflar vill jag i alla fall ha!
EDIT: hur läser jag? Båda är ju för vänsterhänta! Då avstår jag.Du kan få med ett riktigt fult fodral som jag fick den i också, om jag hittar det i gömmorna, komplett med kaffefläckar från 70-talet!
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...